Waar ontken ik dat?Het is natuurlijk niet omdat je met meer dan één bent dat je gelijkt hebt.
Overigens opnieuw : de autoriteiten zelf benoemen dit als een anti-semitistische aanval.
Dat het over migranten gaat die aanvallen gaan we nu toch ook niet plots beginnen ontkennen?
Lees mijn link. Ik ga echt niet elke zin citeren omdat je het niet leest.Nope, ik heb je de link gegeven dat de diensten in NL het niet als een risico zagen.
Dus gewoon fake news dat je hier zegt dat de supporters en gezinnen die kwamen dat maar hadden moeten weten.
Neen, dat is niet hetzelfde.Wa is dat voor een argument?
Dan moeten vrouwen zich in de groot steden ook niet meer alleen op straat begeven of zich niet te verhullend aankleden want ja de realiteit is dat ze dan lastig gevallen worden.
Lees mijn link.Opnieuw, er was geen reden om te denken dat dit ging gebeuren.
Ja, dat zou moeten. Neen, dat was hier niet echt het moment om dit te testen.En opnieuw: je moet als gezin toch nog naar het voetbal kunnen gaan zonder dat groepjes al op voorhand beslissen om je aan te vallen op basis van je geloof of afkomst.
Allez, ik ga het nog eens zeggen: lees die link.
En de realiteit is dat zelfs tussen twee ploegen van niks er marginalen elkaar staan uit te maken en mogelijk op de vuist gaan. Ik pleit niet om het voetbal af te schaffen ofzo, ik blijf er gewoon van weg, zoals van andere elementen in de samenleving. Bedankt om een half boek te schrijven over één uitspraak. Ik heb het wel niet gelezen.Dit is zo'n foute opinie op meerdere vlakken...
- Mensen labelen als "uitschot" op basis van een nog relatief brave hobby:
Het punt leek me anders wel duidelijk: geweld kon verwacht worden.
Maar de discussie gaat over wat er is gebeurd, waar men kennelijk blijft volhouden dat niemand dit kon voorspellen. Hoe is geen gigantisch risicomatch organiseren of gewoon de juiste maatregelen nemen capituleren? Ook voor jou: lees die wikipedia-pagina. Er waren alarmsignalen hoor, maar men laat dan een match doorgaan waarbij een harde kern uitschot het komt uithangen. Je moet toch al redelijk wereldvreemd zijn om dat een goed idee te vinden gezien de huidige situatie.
- Capitulatie wat betreft onze grootsteden, want "het is zoals het is":
Dit is een politiek forum, dus net om een discussie over wat we graag anders zouden zien qua bestuur in ons land/regio en dus ook onze steden. En ik zou graag een beleid zien waarbij we er ons niet bij neerleggen dat er in onze West-Europse hoofdsteden no-go zones zijn, niet voor joden, niet voor homoseksuelen, en for that matter ook niet voor Arabieren of moslims, zelfs al is dat voor die eerste groepen nu dus wel effectief zo.
Jij spuwt waar je kunt je gal over Brussel, is dat ook capitulatie, waarom ga je er niet wonen en maak je er iets van? Beetje dwaas argument hoor.
die dan nog eens door dat gespuis wordt afgedreigd.