Geraak jij opgewonden van bikers?

Tonerider

Well-known member
Bikers kunnen nogal eens gevaarlijk zijn in het verkeer door de hoge snelheden die ze maken en het laveren (spreek uit: la veren (zoals in wat er op een vogel groeit)) tussen traag rijdend verkeer. Nu is mijn vraag of jullie je daar in opwinden of jullie naar hen kijken als een ras apart. Zijn het de nieuwe ridders met hun helm en een mechanisch paard tussen hun benen. Of mogen ze zo plat gereden worden als @Mulan haar croqueskes in den airfryer.
 
btw
900


ceci ne spa un baaiker
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Bikers kunnen nogal eens gevaarlijk zijn in het verkeer door de hoge snelheden die ze maken en het laveren (spreek uit: la veren (zoals in wat er op een vogel groeit)) tussen traag rijdend verkeer. Nu is mijn vraag of jullie je daar in opwinden of jullie naar hen kijken als een ras apart. Zijn het de nieuwe ridders met hun helm en een mechanisch paard tussen hun benen. Of mogen ze zo plat gereden worden als @Mulan haar croqueskes in den airfryer.
En neen, ik raak er niet opgewonden van, daarvoor ben ik zelf een keer te veel tegen het asfalt gegaan. :unsure:
 
Oeuw, wel nog een leuke anekdote!
Ik reed met mijn stadswagentje aan 30 doorheen het stadscentrum, met een biker op een Harley achter mij. Ik zie plots mensen vantussen geparkeerde auto's komen, dus ik rem.
Plots hoor ik kabaal achter me, Harley tegen de vlakte. Hij eist mijn gegevens "want door jou ben ik gevallen en is mijne chroom nu beschadigd!"
Heb m vriendelijk-venijnig toegelachen dat ook bikers op een Harley verondersteld worden defensief te rijden en te anticiperen op het verkeer.
Hij vond me niet grappig. Ik wel. 😈
 
Aaah, gelukkig hadden we elkaar al afgewezen! 😍
Het zou nooit werken, oh lieve Mulan.
Nee!

*draait zich dramatisch de andere kant op*

Ik verlang er wel naar en jij weet het.
Maar het mag niet zijn.

*nog dramatischer door knokkels tegen voorhoofd te houden*

Ik moet sterk zijn. Ik moet.

*Een enkele traan zoekt langzaam een weg naar beneden*
*Draait zich terug om*

Een laatste innige omhelzing? Een laatste kus?
Dat kan ik geven.
Een laatste keer een nacht vol passie? Vol avontuur?
Dat kan ik je beloven.

Jij zegt waar en wanneer.
 
Het zou nooit werken, oh lieve Mulan.
Nee!

*draait zich dramatisch de andere kant op*

Ik verlang er wel naar en jij weet het.
Maar het mag niet zijn.

*nog dramatischer door knokkels tegen voorhoofd te houden*

Ik moet sterk zijn. Ik moet.

*Een enkele traan zoekt langzaam een weg naar beneden*
*Draait zich terug om*

Een laatste innige omhelzing? Een laatste kus?
Dat kan ik geven.
Een laatste keer een nacht vol passie? Vol avontuur?
Dat kan ik je beloven.

Jij zegt waar en wanneer.
Hier en nu!
 
Terug
Bovenaan