Geraak jij opgewonden van bikers?

Bij ons in het dorp was er een machtige biker. Pino the biker noemde hij zichzelf. Met zijn lederen gillet aan, gescheurd jeans en van die punt botten.

Als hij op café een pint bestelde dan riep hij altijd met zo een zware metalstem " e buzzeeeeeuuuuhh"

Zulke bikers vind ik de max.

Maar Pino the biker was wel geen heilige..
Zijn dochter zat bij me in de klas en toen de leerkracht vroeg wat haar vader deed van werk zei ze: " mijn papa zit in bak" de leerkracht zegt verwonderd "oei oei en voor wat?" "om te vogelen met zuster"

Dat kon wel effe tellen als awkward momentje.

Zijn vrouw Reed dan met een booster naast de drukke weg met heel haar string bloot en als hun kleinste iets zei (die was 5 en kon nog maar babbelen) dan zei se "oed je mulle en smoort nog e bout" de gezichten van iedereen die daar bij stonden waren priceless.
 
zeg mensen, het was hier wel 'geraak je opgewonden van bikers', niet 'geraak je opgewonden van mulan', mag ik vragen u te concentreren op uw liefde of haat voor bikers en niet voor iemand die de asfalt kust.
 
Dat snap ik, ik zal me inhouden zodat je het weekend nog overleeft tot Valentijn. :coolbrows:
Anti-Parallai.png


Voortaan ziet @BlackOccult er zo uit in mijn (en vast niet alleen in de mijne nu, graag gedaan!) Fantasie!
 
Haar beschermende kledij is niet helemaal on point maar ik zou toch met plezier achterop zitten. Als ik dood ga dan is het een mooie dood geweest.
 
Terug
Bovenaan