Gênante situaties

Doorgaans geneer ik me ondertussen niet snel meer, maar vanavond toch wat verveeld gezeten met mijn actie.
Op een camping ga ik naar het sanitair gebouw voor toilet. Bij de deur voor de mannen staat een verboden toegang bord en deur kreeg ik ook niet open. Ik ga het gebouw rond en de volgende deur heeft een grote blauwe pijl (en een klein symbool voor vrouwen). Dus ik veronderstelde dat het een soort enkel richting systeem was owv Corona en ik via de vroegere vrouwen deur binnen moest. Ik daar dus binnen, stond er een vrouw haar handen te wassen “excuseer dat is hier wel voor de vrouwen hè!”
Ik leg haar uitermate kalm en relaxed uit dat ik langs de mannen deur niet binnen kon en dit owv Corona andere deuren zijn. Zij stamelde “oh ok”, zichtbaar verbaasd. Na mijn toiletbezoek ga ik langs de andere kant naar buiten en dan zie ik daar NOG een andere deur met uiteraard een blauwe pijl en een symbool voor mannen. Hoe ik ooit kon bedenken dat ze owv Corona gewoon mannen en vrouwen in 1 sanitair zouden gooien en mij daar geen vragen bij stelde, is me nu wel een raadsel. Dit gebeurde overigens geheel nuchter.

Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd wat het nut is van gescheiden toiletten, het is niet dat ge iets kunt zien van de ander he.

Het zou omwille van meerdere redenen toch gewoon handiger zijn om gewoon één ruimte te hebben met zowel urinoirs als hokjes.

Ik geneer me er alleszins niet voor om indien nodig gewoon de vrouwentoiletten binnen te gaan, zeker niet sinds ik papa ben en ik toen de kleine nog écht klein was vaak gewoon wel naar de vrouwentoiletten moést gaan om een verzorgingstafel te hebben.

Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd wat het nut is van gescheiden toiletten, het is niet dat ge iets kunt zien van de ander he.

Het zou omwille van meerdere redenen toch gewoon handiger zijn om gewoon één ruimte te hebben met zowel urinoirs als hokjes.

Ik geneer me er alleszins niet voor om indien nodig gewoon de vrouwentoiletten binnen te gaan, zeker niet sinds ik papa ben en ik toen de kleine nog écht klein was vaak gewoon wel naar de vrouwentoiletten moést gaan om een verzorgingstafel te hebben.
Daarin volg ik je helemaal. Probleem met dit gebouw was nog dat dit niet enkel de toiletten waren, maar dus blijkbaar ook met douches. 😬

Over half naakte vrouwen gesproken. Niet echt gênant voor mij maar doet er mij aan denken dat ik zo es iets mee gemaakt heb.
Paar jaar geleden moest ik van enkele bewoners in ne blok ne foto hebben van hunne ketel.
Ik kreeg die toen netjes doorgestuurd en bij ene viel 't op dat de vrouw die die foto had gemaakt gewoon naakt die foto gaan maken was.
Die ketel had stukken zwart plastic die bijna gelijk ne spiegel werkte. En daar zag ge ze dus redelijk goed in staan...

Heb gewoon braaf op die mail geantwoord dat ik em goed ontvangen had :unsure:

Over half naakte vrouwen gesproken. Niet echt gênant voor mij maar doet er mij aan denken dat ik zo es iets mee gemaakt heb.
Paar jaar geleden moest ik van enkele bewoners in ne blok ne foto hebben van hunne ketel.
Ik kreeg die toen netjes doorgestuurd en bij ene viel 't op dat de vrouw die die foto had gemaakt gewoon naakt die foto gaan maken was.
Die ketel had stukken zwart plastic die bijna gelijk ne spiegel werkte. En daar zag ge ze dus redelijk goed in staan...

Een maat van me werkt in ene immo kantoor. Er had er 1 een USB stick gegeven met foto's van haar huis en er stond ook een filmpje op. Hij dacht dat het een toer van het huis was die er op stond. Maar het was zij in volle actie. Pijpen, doggy style,.. Alles erop en eraan in de zetel.

Akward momentje toen hij die stick moest terug geven.

Allemaal goed en wel, tot er mannen over de kotjes enz beginnen kijken. Laten we niet woke zijn en gewoon mannen en vrouwen apart houden.
Want die 2 zijn perfect te vergelijken? 🤔
Het ene is een bewuste schending van iemands privacy, het andere was zelfs niet eens een schending van privacy.
Hij had meer kans op halfnaakte vrouwen wanneer hij naar een openbaar zwembad zou gaan.. 🤷🏼‍♀️

Allemaal goed en wel, tot er mannen over de kotjes enz beginnen kijken. Laten we niet woke zijn en gewoon mannen en vrouwen apart houden.
Hoe dat er iets mee te maken heeft, is mij een raadsel. In een kledingwinkel, in een zwembad of aan de kust heb je toch ook gedeelde kleedkamers. Toch wat raar dat we dubbele voorzieningen moeten hebben voor het geval er iemand zou beslissen om iets illegaal te doen.

Een tijd geleden hebben mijn schoonouders een mobilhome gekocht, en begonnen ze vaak naar campings te gaan. Toen we op een zondag daar waren moesten ze uiteraard trots de foto's laten zien aan hun kinderen. Dus wij kijken: "oooh", "aaah", "ja daar is 't mooi", ...

Op een moment komt daar een foto voorbij van het tafeltje waarop hun eten staat, dus volgen weer de standaard reacties: "ah ja, een mooie plaats om te eten", "dat eten ziet er lekker uit". En dan mijn reactie: "ah, gijlie waart op een naaktcamping". Er was dus ergens een stuk dat weerspiegelde aan hun mobilhome, en ik had natuurlijk weer als enige opgemerkt dat mijn schoonmoeder die foto had genomen.

Mijn schoonouders konden wel in de grond kruipen van schaamte toen (want ze hadden nooit verteld dat ze naar naaktcampings gingen). Tegenwoordig vinden ze het prima dat we dat weten, maar we hadden er wel op een andere manier achter mogen komen vermoed ik.

Pics or it didn't happen.

(of ge hebt zoals voorgaande mannen hier in het topic de hint niet door :unsure:)

Hier 2 van in mijn middelbare schooltijd:
- Schoolreis naar Berlijn in het vijfde jaar. We lagen daar in een groot hotel met veel verdiepingen en gangen. Zoals dat gaat de eerste nacht grotendeels doorgebracht op iemand anders zijn kamer samen met nog wat klasgenoten. Ik lag op de laatste kamer van de gang (althans dat dacht ik) en dat had ik mezelf dan ook ingeprent. 's Morgens rond iets van een 06u00 besloot ik toch maar eens naar mijn kamer te gaan in de hoop nog een uurke te kunnen slapen. Ik liep dus naar de laatste kamer van de gang en stapte er vlot binnen. Om frontaal op de poedelnaakte vrouw van één van onze studieleraars te stoten, die klaarblijkelijk net uit de douche kwam. Helemaal voor de kop gelopen stamelde ik sorry, zij even hard voor de kop gelopen antwoordde "het is niks". Bleek dus dat er een knik aan het einde van de gang was, waarna er nog één kamer lag. Telkens toch vreemd wanneer we elkaar tegenkwamen op de bus en zo.

- schoolreis naar London in het vierde jaar. We werden een uurtje of twee vrij gelaten op en rond Trafalgar Square. Daar lag een enorme mall met daarin onder andere een lasershooting hal. Toen nog een vrij nieuw gebeuren. Dat lag ergens op één van de bovenste verdiepingen van dat gigantische centrum. Wij daar met een deel volk binnen. Er was een balie om u aan te melden en te betalen. Van daaruit ging het naar een kleedkamer waar je het harnas en het geweer kreeg. En dan was er een soort van sas met een trap naar boven om naar de speelhal te gaan. Ik was echter later klaar dan de rest. De begeleider die erbij was had al iedereen meegenomen naar de speelhal. Maar die deur moest open met een badge. Daar kon ik dus niet binnen. En de deur terug naar de kleedruimte en balie was ook gesloten. Ik zat dus vast in dat sas. Daar bleek wel een nooduitgang te zijn. Die leidde helemaal naar beneden en ik kwam uiteindelijk dus terug op Trafalgar Square uit. Met mijn flikkerend harnas en lasergeweer. Ben ik dus helemaal buiten rond dat centrum moeten wandelen, en dan binnen, de roltrappen op en terug tot bij de balie gewandeld. Uiteraard met de nodige rare blikken en gegiechel rondom mij. De vrouw die aan de balie stond haar mond viel bijna tot op de grond :D

Laatst bewerkt:
Allee, om verder te gaan op de trend hier ook maar eens 1 van mijn grootse momenten posten:

In het tweede jaar van mijn studies aan de Hogeschool hadden we een reis naar Berlijn (+/- 1 week). Zat toen in een groep met gasten/grieten met wie ik mega goed overeenkwam en wekelijks uitging. We keken dus allemaal hard uit naar een weekje feesten (en overleven tijdens de uitstappen overdag).

Ik lag toen op een kamer met een goede maat met wie ik er vanaf de eerste dag goed ben ingevlogen. 1 van de grieten van de groep had enkele weken voor de reis een borstvergroting laten uitvoeren. Ze had er van bij aanvang gewoon open verteld, dus we wisten het allemaal.

Op een avond was ik met haar naar beneden gegaan om buiten een sigaret te roken. Toen we nadien terug naar binnen gingen en de lift namen, vertelde ze mij over haar ingreep en toonde ze mij wat voor en na foto’s. Na wat blabla zei ik dat het resultaat geslaagd was (wat zeg je anders). Nadien vraagt ze mij of ik ooit al eens siliconen borsten heb gevoeld, waarop ik negatief antwoord. Stelt zij dan maar voor om even naar haar kamer te gaan, dan kan ik het zelf eens “voelen”.

Geen idee waar ik met mijn hoofd zat, maar heb geantwoord dat mijn kamergenoot een fles vodka was gaan kopen en hij op mij wachtte. Heeft mij daar een ijskoude blik gegeven en is razendsnel naar haar kamer gegaan.

Mijn kamergenoot heeft mij nadien gigantisch uitgelachen toen ik het verhaal vertelde, waarna mijn frank echt is gevallen.

Needless to say dat ze mij de rest van de week straal heeft genegeerd.

Dik gemiste kans, want het is niet zo dat
Ik elke week zo’n kans kreeg...

Similar clueless boy verhaal:
op één of ander boerenfuif buiten neemt een meid die ik van m'n leven nog nooit eerder gezien heb mijn pols vast, komt dicht tegen mij staan en kijkt in mijn ogen en glimlacht. In mijn zattigheid zeg ik: "vo wa ist?"

Bon erna nog mee gebabbeld en meegepakt naar huis.
God.

Doet me terugdenken aan iets van minstens 10jr terug. Komt soms nog spontaan terug ook.
Ik had door de drank een epic face plant gemaakt op graspop, en werd paar uur wakker in de post van het rode kruis. Ik mocht beschikken en op weg naar mijn tent had ik al het idee dat iedereen naar mij keek, maar had geen idee waarom, kon toch niet zijn dat iedereen dat had gezien?
Nu, na een uur of twee aan de tent pinten drinken met mijn vrienden die volkomen normaal deden, moest ik naar de wc. Na het toiletbezoek ging ik mijn handen wassen en zag in de spiegel dat ik gewoon roetzwart zag, door die face plant in de modder. Nu, verklaarde meteen waarom iedereen keek, en ik had meteen bewijs dat mijn vrienden echte vrienden zijn, want ze lieten me belachelijk rondlopen!
Nu, ik sta mijn gezicht daar in sneltempo af te wassen, en als ik klaar ben komt er een knappe deerne, toch een 8/10, haar handen wassen, kijkt naar mij en zegt: "Veel beter, nu zie je er echt knap uit!". Waarop ik zeg: "Merci" en terug naar mijn tent wandel.
Moet zowat de grootste clueless-fail uit mijn geschiedenis zijn.

Ik had op een fuif al een tijd een meisje in de gaten. Ik was aan het praten met mijn vrienden en tikt er plots iemand op mijn schouder en zij was het en ze vroeg wat of ik iets moest hebben om te drinken. Ik: "euh ja.. Een pintje." Zij weg en komt met een pint en ik gewoon "merci" en draai me om en begin gewoon verder praten met mijn maten. 🤷🤷🤷🤦🤦.

Nu alles is goed gekomen want nu ben ik er al 17 jaar mee samen maar ik mag het nog dikwijls horen hoe belachelijk ze haar voelde op dat moment want ze had zoiets nog nooit gedaan.

Nog eentje van naïeve onschuld in festivalsfeer: Werchter ergens begin jaren 2000. RHCP waar ik met een maat naar sta te kijken, uit de drukte dus wat meer plaats rondom ons. Toch komt er een groepje Hollandse meisjes vrij dicht staan waarvan eentje vlak voor mij met haar rokje “per ongeluk” tegen mij komt schuren. Ik zet dus een stap naar achter. Draait ze zich om en zegt ze dat ze grote fan is en ze vraagt of ik de naam van de gitarist weet. Ik antwoord trots John Frusciante! En verbaasde me er wel wat over dat ze dat niet wist, als grote fan. Sure, genius...
In my defense: ik was toen van’t straat (maar ook als dat niet zo was, had ik op dat moment sowieso niks door gehad).

addendum: die groep meisjes was zichtbaar onder invloed. Dat had ik dan weer wél door.

Oh, zo heb ik véél meer dan ik kan/wil neerpennen, ik ben soms een beetje traag van begrip maar om een idee te geven ist makkelijker om er een paar te geven die ik (uiteindelijk) wel door had.

Mijn eerste echte vrienden heeft mij uiteindelijk , na +- 7maand "subtiel" proberen, haar intenties duidelijk gemaakt door gewoon vlakaf,op een zatte avond, voor een volle fakbar, te verkondigen: "ma gij kunt mij krijgen!".... ik had nog wat strategisch geplaatste ellebogen nodig om helemaal mee te zijn met het verhaal.

Mijn vrouw nu: ik was aant werk op café, zij zat daar met compagnie, redelijk rustige avond dus tijd genoeg om met te toog te babbelen. Zij was al ff aan't polsen maar ik had niks door. Uiteindelijk had ze hare kameraad opgestookt om mijn nummer te vragen "voor haar, die nu wuift". Waarop ik niks beter kon antwoorden dan "tja, dan kan ze die toch zelf wel ff vragen?". Toen is zij mij gevolgd naar de toiletten om dat dus te doen... ze kende het café niet en dacht dus dat ik ff naar achter ofzo ging. Gênant voor haar toen ze dus gewoon binnenwandelde terwijl ik aan de pisbak stond.

Extra info: zelf heb ik dat allemaal nooit beseft of doorgehakt, dit is mij allemaal tot in den treure met hand en tand en net geen powerpointpresentatie duidelijk gemaakt "vrienden".... en onderdelen komen nu nog regelmatig aan bod als ze nog eens goed willen lachen.

Zo eens ne keer met een paar maten op de schaatsbaan. Er was daar nog een groepke meiskes en iemand van ons zag de schoonste daarvan wel zitten. Kwa uiterlijk was ze ook wel een beetje boven zijn standaard maar enfin. Hij durfde zelf daar niet opaf stappen dus ging ik dan maar voor hem. Nu het enige probleem was dat ik totaal niet goed kon schaatsen. Dus ik schaats tot bij da meiske en zeg pardon. Meteen nadat ze zich omdraait en naar mij kijkt verlies ik mijn evenwicht en val ik keihard op mijn gat. :laugh:

Gewoon zelf wat mee gelachen, terug recht gestaan en gevraagd of ze vrijgezel was. Na zo'n entree zegt die natuurlijk nee. Dus ik maar terug naar mijn maten die zich allemaal ziek stonden te lachen. Alleen diejen ene waarvoor het was stond daar met een zuur gezicht mij kwalijk te nemen hoe ik zijn kans helemaal verprutst had. De rest van ons inclusief mezelf hebben er anders nog lang mee gelachen. :woohoo:

Een tijd geleden hebben mijn schoonouders een mobilhome gekocht, en begonnen ze vaak naar campings te gaan. Toen we op een zondag daar waren moesten ze uiteraard trots de foto's laten zien aan hun kinderen. Dus wij kijken: "oooh", "aaah", "ja daar is 't mooi", ...

Op een moment komt daar een foto voorbij van het tafeltje waarop hun eten staat, dus volgen weer de standaard reacties: "ah ja, een mooie plaats om te eten", "dat eten ziet er lekker uit". En dan mijn reactie: "ah, gijlie waart op een naaktcamping". Er was dus ergens een stuk dat weerspiegelde aan hun mobilhome, en ik had natuurlijk weer als enige opgemerkt dat mijn schoonmoeder die foto had genomen.

Mijn schoonouders konden wel in de grond kruipen van schaamte toen (want ze hadden nooit verteld dat ze naar naaktcampings gingen). Tegenwoordig vinden ze het prima dat we dat weten, maar we hadden er wel op een andere manier achter mogen komen vermoed ik.
Daar zou ik gewoon "ja" op geantwoord hebben zonder enige schaamte. Als bengel gingen wij met ons gezin bijna elke zomer op vakantie naar een naaktcamping in Frankrijk. Achteraf gehoord van mijn ouders dat dat gedeeltelijk ook was om ons te leren niet onnozel te doen over naaktheid.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan