Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet aangetekend dus nooit gekregen denk ik dan.Ik ben op 1 mei officieel verhuisd (domicilie, identiteitskaart, wijkagent, ...) en het vorige huis staat leeg en te koop. Ik ging nog eens de brievenbus leegmaken en daar blijkt al 2 maal oproep voor bijzitter in te zitten. Ik werd op geen enkele andere manier gecontacteerd en ondertussen kreeg ik mijn gewone stembrief (en ook andere officiële post zoals belastingsbrief) mooi op mijn nieuw adres. Duidelijk niet mijn fout dus maar in welke mate moet ik nog mijn post op vorig adres checken kort na verhuis en zal dit een geldige reden zijn om morgen niet op te dagen? Ik ben hier echt in mijn recht maar heb geen zin in gerecht en potentiële €1000 boete.
Het rijksregister heeft de adresgegevens van de kiezers eind april doorgegeven, dus op je oud adres. Bij het opmaken van de kiesbrieven gebeurt later wel een adresupdate zodat je kiesbrief op je nieuw adres toekomt, maar de brief voor de bijzitter zal de gemeente daarvoor al uitgestuurd hebben.Ik ben op 1 mei officieel verhuisd (domicilie, identiteitskaart, wijkagent, ...) en het vorige huis staat leeg en te koop. Ik ging nog eens de brievenbus leegmaken en daar blijkt al 2 maal oproep voor bijzitter in te zitten. Ik werd op geen enkele andere manier gecontacteerd en ondertussen kreeg ik mijn gewone stembrief (en ook andere officiële post zoals belastingsbrief) mooi op mijn nieuw adres. Duidelijk niet mijn fout dus maar in welke mate moet ik nog mijn post op vorig adres checken kort na verhuis en zal dit een geldige reden zijn om morgen niet op te dagen? Ik ben hier echt in mijn recht maar heb geen zin in gerecht en potentiële €1000 boete.
Omdat de mensen die wel opdagen ook niet reageren waarschijnlijk?Die vertraging is toch hun probleem? Ik heb bewijs van domicilie en adreswijziging meer dan een week voor de datum op de eerste oproepingsbrief. Er kan toch niet verwacht worden dat iedereen na een verhuis zijn oude bus blijft checken, zeker in mijn geval zonder nieuwe bewoner die mij een seintje kan geven. En waarom bellen ze dan niet, een mailtje, even checken bij de gemeente, de politie? Ze hebben gedurende een hele maand geen ruk gedaan om na te gaan waarom ik niet gereageerd heb.
Die vertraging is toch hun probleem? Ik heb bewijs van domicilie en adreswijziging meer dan een week voor de datum op de eerste oproepingsbrief. Er kan toch niet verwacht worden dat iedereen na een verhuis zijn oude bus blijft checken, zeker in mijn geval zonder nieuwe bewoner die mij een seintje kan geven. En waarom bellen ze dan niet, een mailtje, even checken bij de gemeente, de politie? Ze hebben gedurende een hele maand geen ruk gedaan om na te gaan waarom ik niet gereageerd heb.

niet echt zo'n eerlijke manier. 
Ook mogen beschikken
Er was genoeg volk en heb mogen beschikken om dat ik vorige keer al heb moeten gaan. De voorzitter heeft wel gewoon op alfabet mensen laten blijvenniet echt zo'n eerlijke manier.
.