Ja, naar de huisarts gaan en situatie uitleggen, als die daar mee akkoord is gaat die u een briefje geven dat je owv medische redenen niet kan gaan
Ik denk dat je wat perspectief verliest. Je kiest ervoor om 6 op 7 (en eigenlijk 7 op 7) te werken, voor jezelf, zodat je zelf meer geld hebt. 6 of 7 op 7 werken doe je niet voor het welzijn van de maatschappij he. Dat is gewoon een keuze die je zelf hebt gemaakt voor jezelf. Dat een oproep tot bijzitter er nu bijkomt kan gebeuren, da's externe pech. Als je opeens last krijgt van water in je kelder of je wordt langs achter aangereden heb je evengoed pech. Dit is tenminste nog iets productiefs. Als 1 (ver op voorhand) aangekondige zondag verliezen genoeg is om precies heel uw leven / mentale gezondheid volledig naar de zak te helpen is er toch wel meer mis in je leven dan die ene zondag, dan sta je toch gewoon heel fragiel in het leven? Idem voor
@Waelvis .
En de reden van "ik ben single dus ik heb het druk dus ik kan niet mee als bijzitter" is ook onzin he. Ik run ook mijn huishouden alleen, je hebt niet eens kinderen, hoeveel werk kan het zijn? Opnieuw, zit je leven zodanig fragiel in elkaar dat het een totaal drama is als je één zondag niet kan invullen zoals je zelf wil?