Geld gezocht - Seizoen 2025

Kerel van KRCG biedt een gratis abo aan + wat catering in ruil voor wat helpen op de parking:
"Goh ja, daar gaan we toch nog eens moeten over nadenken" ipv daar direct enthousiast op te springen.
WTF gast?? 🫣

KRC is ook geen vzw meer dus wel benieuwd hoe dat "helpen" in het werk gaat 😄 maar de aflevering nog nie gezien

Het verhaal klopt ook niet echt, want ze toonden duidelijk dat hun abo €560 kost per jaar. Na hun deal om als vrijwilliger te gaan werken op de parking, hebben ze €256 gespaard. Dus waar is de rest naartoe? Ze krijgen dus denk ik gewoon korting op hun abo

Mij kan de voetbal, die jongen zijn job, de aankopen in de supermarkt, de uitstapjes mij weinig schelen. Maar als de vrouw opeens beslist dat 16u werken voldoende is in haar leven, dan loop ik weg. Zo ver mogelijk.

Ik vond die 2 precies zelf nog te kinds om al kinderen te hebben.

Klagen dat je niet rond komt als je maar 16u per week werkt. Boodschap is dan simpel he, werk meer!

En die kerel... Hoe kan je nu job bij Bpost kwijtspelen. Mijn vroegere buurman was ook postbode (zelfde regio trouwens) en ik denk dat er nog net geen wietplanten uit zijn oren groeien en zelfs hij werkt er nog.

Bij de politie zie ik die kerel toch ook niet gaan. De gemiddelde politievrouw lijkt me al "stoerder" dan hem. En hij blaakt nu ook niet ban maturiteit om bv mensen slecht nieuws te gaan brengen.

Waarom komt hier geen mod àlles opkuisen?

Omdat de gemiddelde mod hier meer dan 16 uur per week werkt...

En we zijn weer on topic want dat was ook de kern van het probleem van de laatste aflevering: een vrouw die 16 uur per week werken genoeg vond... ik ken er zo nog, zelfs die tout court niet meer werken na aardig wat profiteren op de ziekenkas... daar verdient de man (IT) doorgaans wel een héél pak meer.

Uit principe vind ik wel dat de samenleving ASAP mag stoppen met die vrouwen via het huwelijksquotiënt nog te sponsoren ook. Daar is men gelukkig mee begonnen, maar andermaal véél te traag.

Lijkt me niet meer dan normaal dat je eerst volledig plaatje wil weten wat de voorwaarden zijn voor je ergens begint, favoriete ploeg of niet. Mogelijks is het dan nog een job waarvoor je 2u voor en/of 2 uur na de match aanwezig moet zijn en dan nog eens begin en einde van de matchen missen. Maar ok, als je geen volle week werkt heb je daar toch eigenlijk wel de tijd voor.
Dit koppel leek me wel nergens enthousiast voor maar zal wel deel hun karakter zijn en in dit programma "moeten" komen is ook niets om gelukkig van te worden.
Laatste paar afleveringen wel beter qua geen overduidelijk riante uitgaven (en loon) en dan te kort komen.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoeveel van die gezinnen op lange termijn volhouden, want het aard van het beestje verander je niet, misschien kort voor de camera dat wel. Die jonge gast die graag echte cola drinkt, die vrouw die graag mooie kleren koopt voor haar kinderen, die kerel die nu zijn boterhammetjes meedoet naar het werk ipv broodjes.

Terug
Bovenaan