Funcom deelt nieuwe beelden van Dune: Awakening

Uitgever Funcom heeft een nieuwe trailer én een featurette gepubliceerd van de aankomende MMO Dune: Awakening. Met de release van de tweede film afgelopen week, is het niet meer dan logisch dat ook Funcom wat meesurft op de populariteit. Het team is dan ook klaar om te onthullen wat er al die tijd onder het zandoppervlak aan het groeien was. De uitgever deelt niet alleen een nieuwe trailer waarin splinternieuwe gameplaybeelden te zien zijn. Ook een featurette wacht hieronder op jullie. Daarin wordt gedurende zeven minuten de transitie van boek naar film naar game getoond.

Hoewel we hieronder dus een heleboel nieuwe beelden en informatie krijgen, werd er nog niet bekendgemaakt wanneer we met de MMO aan de slag zullen kunnen gaan. Wel is bekend dat de game verschijnt voor PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc.

 
We kunnen weer hopen op een mmo die ons jaren kan bezighouden. Hopelijk nog eens effectief dan.
 
Alleen jammer dat het geen MMORPG is, maar een survival MMO. Ik heb nog geen enkele survival game gespeeld die mij heeft kunnen overtuigen van het genre, helaas.
 
Alleen jammer dat het geen MMORPG is, maar een survival MMO. Ik heb nog geen enkele survival game gespeeld die mij heeft kunnen overtuigen van het genre, helaas.
Same... Ik kan me daar echt niet voor langere tijd in verliezen. Na een paar dagen ben ik het meestal al goed beu.
 
Terug
Bovenaan