Hoezo herken je mij?Mooie groep. Kan er daar eens iemand de nick bij het gezicht plakken? Buiten @fear of god en @TRUMP herken ik niemand.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo herken je mij?Mooie groep. Kan er daar eens iemand de nick bij het gezicht plakken? Buiten @fear of god en @TRUMP herken ik niemand.

naast de traktatie, kreeg iedereen een tshirt van @kinxton !
Aan uw gezicht e.Hoezo herken je mij?![]()
Straks eens in haar straat haar naam roepen en kijken of ze zal antwoorden
Volgende keer hopelijk geen andere verplichtingen![]()

Beide bands goed maar om 01u00 bar al gesloten tssHa, hoe was het optreden in de Snuffel? Minder tof dan in topcafé Concordia zeker?![]()
Je kon gerust nog bij ons zijn langsgekomen, om dat uur waren we nog aant zuipenBeide bands goed maar om 01u00 bar al gesloten tss

Nog verlegd in Brugge. Maar eens werk maken van een volgende meeting.Je kon gerust nog bij ons zijn langsgekomen, om dat uur waren we nog aant zuipen![]()
Betrapt! Ze hebben me wel op de vingers getikt omdat ik Winnie de Poeh gewijs enkel in een trump tshirt toekwamNu begrijp ik wat er zo belangrijk was voor @Agony
Geen optreden maar...
![]()
Naturisten bezoeken Body Worlds-expo in Brugge: "Net als hier heeft naaktheid niets met seksualiteit te maken" | VRT NWS Nieuws
Een groep van zo'n 60 naturisten heeft gisterenavond de Body Worlds-expo in Oud Sint-Jan in Brugge bezocht. Op die expo worden geplastineerde lichamen getoond, dat zijn lichamen die via een speciale techniek bewaard kunnen worden. "Wat je hier ziet, heeft alles met het menselijk lichaam te maken...www.vrt.be

Snelheid was de enige KPI die avond.Maar ...
Wie at er nu het meeste? En was er een boiler beschikbaar?
Dat vraagt iedereen zich een dag later nog steeds af.En wie was die vrouw?
Met een vrouw aan zo'n tafel moet ik toch denken aan deze scène na de eerste minuut:Dat vraagt iedereen zich een dag later nog steeds af.
Met een vrouw aan zo'n tafel moet ik toch denken aan deze scène na de eerste minuut: