Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Blijven slapen bij Trump hé.

Had ik vrij geweest dan keek ik in het rond voor een B&B o.i.d., zodat ik wat kon drinken.
Want drinken en nog met de wagen rijden doe ik enkel als ik naar de lokale frituur ga.
Ik zat ook al te denken om bij de volgende frietmeeting gewoon ergens een huisje te huren als er voldoende volk komt?
Dan kunnen we dingen doen die hier niet gezegd mogen worden 🤭

20 frikandellen, 15 pinten en een slaapplek. Meer heb ik niet nodig. 'k Ben kik nen gemakkelijken hoor.
Dus tegen dan moet ge 20 man vinden voor deze behoeftige heer @TRUMP!

Maar geen nood, heb hier al 2 vrachtwagens gevonden met minstens 10 man elk erin.

ccc6fad8ff344e79ad8f098f5ee2934a.png

4ea692cfd3d54eefb35a4010384bb6ad.png

Verlekkerd en met veel ontzag volg ik het friettopic, dus blij verrast dat jullie onze Unesco-beschermde frietcultuur verder ondersteunen via een frietmeeting.

Ik kijk al uit naar de verslagen en frietfoto's achteraf. En veel plezier gewenst natuurlijk.
Mijn enige tip is om voldoende wachtpinten te consumeren want ná een machtige frietmaaltijd gaan die pinten in een vettig maagsoepje landen en nauwelijks effect hebben.

Morgen is een boiler, voor mij, denk ik, een hardgebakken berepoot met samurai.

Da’s het mooie aan een boiler. Past altijd bij de mood-of-the-day.

Volgens mij is 't AI, want de asconfiguratie van de onderste is onmogelijk.
Ziet er van dichterbijbekeken inderdaad AI generated uit. Komt van deze link: https://www.gaybars.eu/nl/Brugge/TheBarons.htm
Schrikwekkend dat AI. Had al mooie resultaten gezien van AI generated vrouwen, maar als hetero zie ik liever geen AI generated gay beelden. Al kan ik me inbeelden dat dit voor gays ook mooi kan zijn.

Gay of niet, vanavond FRIKANDELLEN FRETTEN!

Ik steune jullie moreel, bij de lunch een goei cervolake in men mulle gestoken...

Wel van den bienhouver.... En ni gebakken in t frietvet :(

Terug
Bovenaan