Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
elk om beurt een boiler vragen.

Persoon 1: "een groot met stoofvleessaus en een boiler aub"
friturist: "oei, dat heb ik niet"
Persoon 1: "ah, oei, niet erg, dan een bicky"
friturist: "de volgende"
Persoon 2: "een middelke met speciaalsaus, een bouletje en euhmm... een boilerke, da's lang geleden"
friturist: sorry hoor, een wat? Wat is er lang geleden?
Persoon 2 "een boiler"
friturist: "dat heb ik niet ze meneer"
Persoon 2: "ah seriues, miljaar, voor een keer dat ik frieten eet. Euhm, dan eeuhm, hohja niks
Friturist: "sorry ze, nog nooit van gehoord, de volgende?"
Persoon 3: "Een kleintje en 3 hardgebakken boilers aub"
Goed idee. Zeker omdat er dan een uur later nog een gaat binnenkomen die op het eerste zicht niet bij de groep hoort en er ook een vraagt.

Persoon 2: "een middelke met speciaalsaus, een bouletje en euhmm... een boilerke, da's lang geleden"
Persoon 2 "een boiler"
Persoon 2: "ah seriues, miljaar, voor een keer dat ik frieten eet. Euhm, dan eeuhm, hohja niks
Zalig. Dat was gij destijds ook met da filmpke hé? Die binnen ging en een boiler vroeg. :rofl:

'k Had jullie toch graag ontmoet hoor, bende toffe fretzakken.

Ik lig int hôpital voor mijn ingreep, komen er ineens 2 verpleegsters af "hebben ze u gezegd da ge u moest scheren Befferke?" Euhm nee? "Ok we zullen u effe moeten scheren, waarop één van de verpleegsters mij scheerde terwijl ze voor een moment even mijn slurf vasthield om het te verplaatsen, vervolgens omdraaien om eveneens mijn reet volledig te scheren. De andere stond er gewoon op te kijken?! Voor hun dagelijkse shit ma vo mij toch wel effe wtf

Ideale timing voor morgenavond :coolbrows:

Edit:

toch eens anale seks initiëren, maar zelfs bij prostituee's ben ik daar tot nu toe, steeds te braaf voor geweest.
???

De ene wilt hier anale seks en de andere laat zijn reet scheren :unsure:
En morgenavond is er een meeting waar beide partijen aanwezig zullen zijn (en in hetzelfde huis zullen slapen)
:help:

Laatst bewerkt:

Persoon 2 "een boiler"
For some reason luidop moeten lachen met de specificering van de 'hardgebakken' boiler.

Ik kijk met bizar veel verwachting uit naar de reviews van deze meeting! Smakelijk boys!

Zou cool zijn moest iedereen zijn bestelling, al dan niet met foto plaatsen, zien wie de grootsten boeffer is (en dan ook een 'na' foto, om te zien of die dat ook effectief kan verorberen...)

Ik ga mogen kwijlen langs de zijlijn, FFS

Ik ga niet overdrijven, eergisteren & gisteren al mogen smullen van home made met bier bereid stoofvlees + frietjes klaargemaakt door m'n keukenprinses - vriendin.

Dilbeek plage, staat gewoon in mijn profiel hoor. Moest het iets meerdaags zijn zou ik nog de wagen pakken, maar om een stuk in mijne Gilet te zuipen en te fretten en dan nog de laatsten trein terug pakken richting BXL is a bit much
Blijven slapen bij Trump hé.

Had ik vrij geweest dan keek ik in het rond voor een B&B o.i.d., zodat ik wat kon drinken.
Want drinken en nog met de wagen rijden doe ik enkel als ik naar de lokale frituur ga.

Terug
Bovenaan