Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
@Beffer blijf jij nu slapen in mijn Mar-a-iglo (ja ik ben verhuisd naar groenland, dus aanpassing naam was nodig
Ingreep net achter de rug, zaterdag moet lukken om er te geraken al zal ik het wel rustig aan moeten doen 😬. Graag zou ik er blijven slapen als het ok is want ik geraak anders niet op tijd terug en ik zou graag mijn tijd willen nemen. Thanks Président

maar wacht efkes... jullie kennen elkaar dus al (een beetje)?

En ik maar hopen op een bende totale rando's die elkaar onder tafel willen eten.
(drinken zal er voor mij maar beperkt inzitten, tenzij ik met de fiets kom)

En ik maar hopen op een bende totale rando's die elkaar onder tafel willen eten.
Niet iedereen denk ik, wel enkele mensen die ook op de legendarische Trump-bbq's waren.

Ik dacht dat ook.

Nu, eten op verplaatsing tot ik niet meer kan bewegen ben ik minder fan van. Ene drinken zag ik meer zitten.
De volgende keer ben ik erbij!

@poeperman en ik ben heel blij dat jij 20 frikandellen in 15 minuten zal proberen te eten. Ik ben benieuwd! Anders had ik het wel eens kans gegeven, ondanks ik dan overpoeft in de pinten zou moeten vliegen.

Ik zie dat ook wel zitten!
wagon 86 jabbeke dus, vanaf zaterdag 18.00 uur. (te vinden op google maps).

en ja @Mr.Anderson die pre drink al op vrijdag, dat is moeilijk haalbaar hé.
Het is al voor velen een opoffering om tot in Jabbeke te geraken om een frietje te komen eten (en de inauguratie bij te wonen), maar om dan ook nog eens de dag voordien al nog eens af te komen, is misschien van het goede te veel.

We zien je wel bij de volgende frietmeeting , beer tasting, of de herverdeling van het huis van afgevaardigden en senaat in 2027 :p

Damocless85 = Damocless5, ken ik, is een long time lurker, maar veel minder actief sinds einde 9lives.

De Trump award en goodies zijn gisteren ruim op tijd toegekomen! Diegene die blijven eten krijgen een Trump goodie mee :ROFLMAO: 🤩
Tenzij @TRUMP ze zelf wilt.

Pre-drink vanaf 18u00
Frietmeeting vanaf 19u00

Laat nog iets weten:
  • @Remake
  • M'n ex buur en tegenwoordig Jabbekenaar niet-BGer
We zijn dus al zeker met 9? Mis ik nog iemand?

Laatst bewerkt:
schitterend overzicht ! we kijken er naar uit. En zeer benieuwd naar die "goodies". :D bedankt voor je inzet @kinxton ! ik ga je moeten opnemen in mijn minister raad :D

@Mike Pence , jij kan toch eigenlijk ook niet ontbreken vind ik :)

Eu-tu-tut. Gebt 2 soorten venten. Die dat toegeven dat de vrouw thuis baas is.

En leugenaars.
Ze zou moeten weten dat ik € 200 verbras voor 'onbekenden' in een frietkot en Trump goodies uitdeel...
Van die goodies weet ze het wel want ze liggen hier op den bureau, maar 'k mag blij zijn dat ze 't niet van dichtbij bekijkt...

Damocless85 = Damocless5, ken ik, is een long time lurker, maar veel minder actief sinds einde 9lives.

De Trump award en goodies zijn gisteren ruim op tijd toegekomen! Diegene die blijven eten krijgen een Trump goodie mee :ROFLMAO: 🤩
Tenzij @TRUMP ze zelf wilt.

Pre-drink vanaf 18u00
Frietmeeting vanaf 19u00

Laat nog iets weten:
  • @Remake
  • M'n ex buur en tegenwoordig Jabbekenaar niet-BGer
We zijn dus al zeker met 9? Mis ik nog iemand?
Uurschema ontvangen voor het optreden en ze starten maar om 20u30 waardoor ik tot 19u50 kan blijven en wellicht dus ook tijd zal hebben om frietje te stekken.:coolbrows:

Laatst bewerkt:
Ik ben hier al aan het fantaseren wat ik ga bestellen. Kdenk:

- Middel met samoerai (erop) of mss een rombautje/julientje
- Boulet speciaal (omdat de verhalen over enen met nen stinkbek in de frituurdraad mij wel aanspreken+compensatie mayonaise en ketchup zoals thuis)
- Bicky burger

elk om beurt een boiler vragen.

Persoon 1: "een groot met stoofvleessaus en een boiler aub"
friturist: "oei, dat heb ik niet"
Persoon 1: "ah, oei, niet erg, dan een bicky"
friturist: "de volgende"
Persoon 2: "een middelke met speciaalsaus, een bouletje en euhmm... een boilerke, da's lang geleden"
friturist: sorry hoor, een wat? Wat is er lang geleden?
Persoon 2 "een boiler"
friturist: "dat heb ik niet ze meneer"
Persoon 2: "ah seriues, miljaar, voor een keer dat ik frieten eet. Euhm, dan eeuhm, hohja niks
Friturist: "sorry ze, nog nooit van gehoord, de volgende?"
Persoon 3: "Een kleintje en 3 hardgebakken boilers aub"

Terug
Bovenaan