18/01/24 had de meeste stemmen, 17/01/24 en 08/02/24 waren samen tweede.Wat was de top 3 van de poll?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
18/01/24 had de meeste stemmen, 17/01/24 en 08/02/24 waren samen tweede.Wat was de top 3 van de poll?
De 17e kan ik ook, 18e kon enkel 's middags. Zal voor een volgende keer zijn. Ooit lukt het18/01/24 had de meeste stemmen, 17/01/24 en 08/02/24 waren samen tweede.

Ik!Wie komt er nu eigenlijk allemaal?
Mmm befferke ik kijk er ook naar uit om te zien hoe je ontmaagd wordt door een grote bevroren viandelIk kijk alvast uit naar mijn Julientjeontmaagding godverdoeme
Bestel er twee en post het filmpje in de foodchallenge topic!Ik kijk alvast uit naar mijn Julientjeontmaagding godverdoeme
Jij ging er toch ook bij zijn?!Bestel er twee en post het filmpje in de foodchallenge topic!

Eventueel, maar ik kan pas laatste moment uitsluitsel geven.Jij ging er toch ook bij zijn?!

Ik zit in de Jagerbar die avondKom jij ook @Soeplepel ?![]()

technisch gezien is die viandel van een julientje in kleine stukken. Maar ook daarmee kan je wel iets doenMmm befferke ik kijk er ook naar uit om te zien hoe je ontmaagd wordt door een grote bevroren viandel

Ik wil/kan gerust ook wel een andere datum, maar liefst wel een zaterdagavond…Ik heb gisteren proberen te onderhandelen met m'n vrouw. Hotel is reeds geboekt in Brugge, dus ik vrees ervoor.
Toen zei ze: 'zije daar weer met uw frietmeeting met onbekenden van een forum, komaan zeg'.
Er zit dus niets anders op beste vrienden, de poll terug opzetten, massaal stemmen op volgende week vrijdag, en terug sluiten! Ik trakteer een pint in 't stamcafé van Trump!