Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Ik. Om 20u

1736285004118.png

Ik zal er uiteraard ook zeker zijn :) :baard:

Al ben ik nie zo'n hele grote eter, ik ga smiddags misschien een maaltijd skippen, om toch zeker niet te moeten onderdoen met deze frietlords hier :D

Ik heb gisteren proberen te onderhandelen met m'n vrouw. Hotel is reeds geboekt in Brugge, dus ik vrees ervoor.
Toen zei ze: 'zije daar weer met uw frietmeeting met onbekenden van een forum, komaan zeg'.

Er zit dus niets anders op beste vrienden, de poll terug opzetten, massaal stemmen op volgende week vrijdag, en terug sluiten! Ik trakteer een pint in 't stamcafé van Trump!

Ik heb gisteren proberen te onderhandelen met m'n vrouw. Hotel is reeds geboekt in Brugge, dus ik vrees ervoor.
Toen zei ze: 'zije daar weer met uw frietmeeting met onbekenden van een forum, komaan zeg'.

Er zit dus niets anders op beste vrienden, de poll terug opzetten, massaal stemmen op volgende week vrijdag, en terug sluiten! Ik trakteer een pint in 't stamcafé van Trump!
Ik wil/kan gerust ook wel een andere datum, maar liefst wel een zaterdagavond…

ik ben voor behoud van datum!

ligt nu al lang genoeg vast, en zal altijd wel iets zijn. (het begint al: mr anderson wil volgende week vrijdag, maar fearofgod wil dan weer een zaterdag).

Er kan trouwens altijd een 2e frietmeeting volgen hé...., eens op een andere locatie....

edit: mr.anderson , kunt gij niet de zaterdag avond es rap op en af naar jabbeke een frietje eten (met uw vrouwlief?)
Das begot 20 minuten rijden (10 km) van brugge af! :)

En als ze nie wil afkomen, geef haar dan eens een schoonheidsbehandeling in een salon van 2 uur, in Brugge? gezichtsmasker, nageltjes doen...
dan kunt gij op en af, en gaat ge gegarandeerd scoren in het hotel bij terugkomst:p

Terug
Bovenaan