GETHEZ
Well-known member
Breakfast, lunch and dinner op zen minstIk weet niet wat de plannen zijn he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breakfast, lunch and dinner op zen minstIk weet niet wat de plannen zijn he.
Dan ga je best voor 8u denk ik.Breakfast, lunch and dinner op zen minst
't Trumptje 24/7WTF 8U WELKE FRITUUR IS ER DAN AL OPEN IN JABBEKE CITY GRTZ
Wat bedoel je?Is het echt nodig dat jullie gaan tijdreizen naar het begin van dit jaar om frieten te eten?![]()

Hoe zit da hier nu?

Ik zie twee redenen waarom het een topfrituur is.Bij de dranken staat er ook effectief "wachtpintje: €1.30". Ik dacht voor een of andere reden dat dit iets vanop BG bedacht was.
Wel maar weinig vleesloze opties!
Mja, is er iets van die opties dat je toch graag lust?Wel maar weinig vleesloze opties!
Mja, is er iets van die opties dat je toch graag lust?

Jaja, dat wel. Ik kom nog altijd af, hoor. No worries!![]()
19 u volgens de poll results?Goeie vraag, iemand (@TRUMP ?) zal moeten beslissen hoe laat we daar moeten toekomen![]()
Volgens de poll hadden we het op 19u gehouden zeker?20u it is!
Graag gedaan en tot snel jongens
Jazeker dat kan.@TRUMP kan ik daar ergens maffen pée? Ik zal mijn manieren houden, I promise![]()

i'm impressed.

I'm in.
Ik mag niemeer naar de frituur van m'n vriendin, en ook volgens m'n huisarts die m'n bloedanalyse gisteren bekeek.
Maar gezien ik shithole Belgistan verlaat en het dit jaar m'n enige en laatste frituurke zal zijn, trakteer ik voor een totaalbedrag van € 200.
Trump krijgt van mij een Trump award en er is een Trump t-shirt te winnen voor dezen die het meest BG volk mee heeft in z'n auto/busje!
Ik hoop dat die award & t-shirt snel genoeg binnen zijn tegen dan![]()
![]()