Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
I'm in.

Ik mag niemeer naar de frituur van m'n vriendin, en ook volgens m'n huisarts die m'n bloedanalyse gisteren bekeek.

Maar gezien ik shithole Belgistan verlaat en het dit jaar m'n enige en laatste frituurke zal zijn, trakteer ik voor een totaalbedrag van € 200.
Trump krijgt van mij een Trump award en er is een Trump t-shirt te winnen voor dezen die het meest BG volk mee heeft in z'n auto/busje!

Ik hoop dat die award & t-shirt snel genoeg binnen zijn tegen dan 🤟 🙃

Bij de dranken staat er ook effectief "wachtpintje: €1.30". Ik dacht voor een of andere reden dat dit iets vanop BG bedacht was. :laugh:
Wel maar weinig vleesloze opties!

Goeie vraag, iemand (@TRUMP ?) zal moeten beslissen hoe laat we daar moeten toekomen :)
19 u volgens de poll results?
20u it is!

Graag gedaan en tot snel jongens
Volgens de poll hadden we het op 19u gehouden zeker?
lijkt me toch een beter uur dan 20 u, want dat is toch al wat aan de late kant om nog te verzamelen, en daarna nog te bestellen en eten toch?

Dus 19u lijkt me toch beter?
@TRUMP kan ik daar ergens maffen pée? Ik zal mijn manieren houden, I promise 😇
Jazeker dat kan.

Als er nog mensen willen slapen, let me know.
ik heb zowiezo 1 logeer bed. als er nog meerderen zijn, dan moeten die eigen matras meebrengen, om dan in de living op te stellen.

Ik was wegens reisverplichtingen wat dit topic uit het oog verloren, maar ik zie het wel erg zitten hoor! :)

@kinxton wat een nobele robin hood act tover jij hier uit je hoed zeg :eek: i'm impressed.

see you guys in 2 weeks :coolbrows::woohoo:

I'm in.

Ik mag niemeer naar de frituur van m'n vriendin, en ook volgens m'n huisarts die m'n bloedanalyse gisteren bekeek.

Maar gezien ik shithole Belgistan verlaat en het dit jaar m'n enige en laatste frituurke zal zijn, trakteer ik voor een totaalbedrag van € 200.
Trump krijgt van mij een Trump award en er is een Trump t-shirt te winnen voor dezen die het meest BG volk mee heeft in z'n auto/busje!

Ik hoop dat die award & t-shirt snel genoeg binnen zijn tegen dan 🤟 🙃

We zouden met die bijdrage alle vleeskes vanop de menu kunnen bestellen :)

duidelijk geen mensen met kinderen hier!

Eerst al naar een uithoek van het land, en dan eten om 19u30… shiiit

Ik sluit dan wel later aan, adioskes patatjes

Terug
Bovenaan