BonIver
Well-known member
Uiteraard wordt zoiets verworpen bij controle, heeft werkelijk niets met uw job te maken.Ik heb ook eens een vraagje voor de experts hier.
Mijn hogedrukreiniger heeft het net begeven en nu vroeg ik mij af of dit eventueel via de vennootschap kan gekocht worden. Ik heb zowel een auto als een moto op de firma waarvoor ik de hogedrukreiniger zou gebruiken.
Ik zou graag eens een deftigere hogedrukreiniger willen kopen dan de zoveelste kärcher. Dacht iets te kopen van rond de €700.
Zou zoiets te verdedigen zijn of zouden ze dit kunnen verwerpen? Ik ben freelance preventieadviseur dus heb nu niet onmiddellijk dergelijk materiaal nodig om mijn werk uit te kunnen voeren.
Ik heb een auto op de zaak, dat betekent daarom niet dat ik een fietsendrager, een dakkoffer, een koersfiets voor op de fietsendrager, ski's voor in de skibak... op de zaak mag kopen he.

You only use the technology for your work or is it owned by your work? You deduct the expense for 100% for income tax as well as VAT. Careful, in case of in audit, you might need to prove that you only use if for work (so make sure there are no holiday pictures and only professional software on your computer).

.