Wat bedoel je met dat je de input zelf doet?Klein boekhoudkantoor hier. 400+- ex per kwartaal (vennootschap), input doe ik zelf daardoor lager tarief. Enkel wel verhoogde factuur bij jaarafsluiting.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je met dat je de input zelf doet?Klein boekhoudkantoor hier. 400+- ex per kwartaal (vennootschap), input doe ik zelf daardoor lager tarief. Enkel wel verhoogde factuur bij jaarafsluiting.
Is imo wel de beste optie als je geen vennootschap hebtIk werk via accountable.eu . Ben ik best tevreden van, ik werk wel zonder boekhouder en heb geen vennootschap, geen idee of dat voor hen even handig zou zijn.
Is imo wel de beste optie als je geen vennootschap hebt
Niet echt een reden, ik stuur maar 1 factuur per maand dus gebruik nog altijd mijn excel template.Waarom gebruik je het dan eigenlijk niet om facturen te sturen? Het is vrij eenvoudig. Gekoppeld aan je bankrekening worden alle betalingen opgevolgd.
Je kan toch ieder kwartaal een detail van de historieken opvragen? Dat is 1 druk op de knop voor uw boekhouder.Is het normaal dat ik geen journaalposten kan inkijken van mijn eigen boekhouding bij mijn boekhouder?
Ken wel iets van boekhouden en zou graag de boekhouding van mijn eigen vennootschap doen. Zou wel fijn zijn mocht er iemand zijn die in het begin even kan meevolgen en nadien enkel controle doet. Bestaan er zo'n diensten?
Da's wel heel duur, veronderstellend dat het gaat om een simpele vennootschap die beperkt factureert en geen personeel heeft. Personenbelasting laten doen kost u trouwens 100 euro voor een gezamenlijke aangifte moest je het niet bij uw boekhouder laten doen, dus dat is inderdaad de kost niet.Niet echt een reden, ik stuur maar 1 factuur per maand dus gebruik nog altijd mijn excel template.
Ik ga toch eens rondshoppen voor een nieuwe boekhouder als ik dat hier lees. Heb voorbije jaar +- 5000 betaald voor weinig werk (want ik hou alles goed bij). Boekhouder doet onze (gezamelijke) personenbelasting ook maar dat kan ook de kost niet zijn.
De boekhouder gebruikt Yuki en dat is zo'n groot gemak dat ik eigenlijk nooit nog anders wil.
Het is gewoon gemakkelijk, die tool is ook gekoppeld aan de bankrekening en je weet meteen wanneer er een verrichting is gebeurd waarvoor er nog geen factuur bestaat. Dus ik hou zelf op voorhand geen mapjes bij met allerhande facturen maar laad die gewoon direct op in de tool. Ook bijvoorbeeld bij een parkeerticket is dat gewoon effe de app op uw gsm openen, scannen en ticket weggooien.Mijn flow is vrij simpel: ik bewaar alle uitgaande en inkomende facturen en onkosten digitaal in mijn google drive per kwartaal, en 1 keer per jaar stuur ik een mail naar de inboxen van exact online. Facturen in die mail droppen, send, done. Paar dagen later krijg ik kwartaaloverzicht van boekhouder.
Wat voegt zo'n Yuki nog toe aan belangrijke zaken die ik nu mis? Maar ik zeg dan duidelijk belangrijke zaken he. Het interesseert mij bvb niets om halverwege een kwartaal te kunnen kijken wat de stand van zaken is. 1 keer op het einde van elk kwartaal is meer dan genoeg.
Het is gewoon gemakkelijk, die tool is ook gekoppeld aan de bankrekening en je weet meteen wanneer er een verrichting is gebeurd waarvoor er nog geen factuur bestaat. Dus ik hou zelf op voorhand geen mapjes bij met allerhande facturen maar laad die gewoon direct op in de tool. Ook bijvoorbeeld bij een parkeerticket is dat gewoon effe de app op uw gsm openen, scannen en ticket weggooien.

In se is het een OCR tool om geautomatiseerd uw facturen van pdf in een boekhoudpakket te importeren. Dus vooral tijdswinst voor uw boekhouder, al vind ik het ook handig om vinger aan de pols te houden zonder te wachten op het jaarlijkse overzicht.Mja, een binnenkomende factuur of onkost al dan niet digitaliseren (afh van digitaal binnenkomen of op andere manier) en op google drive zetten is wezenlijk niet meer effort dan een binnenkomende factuur of kost al dan niet digitaliseren en richting een tool sturen. De enige bijkomende effort is dan 4 keer per jaar een mail sturen met dat mapje als attachment.
Daarnaast wil ik ook wel een eigen archief van facturen en kosten bijhouden![]()
Om journaalposten te zien zou ik een licentie van een paar duizend euro bij Silverfin moeten aangaan werd mij verteld ...Je kan toch ieder kwartaal een detail van de historieken opvragen? Dat is 1 druk op de knop voor uw boekhouder.