Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk via een gelijkaardig platform voor een Nederlandse klant, zij sturen mij een factuur op het einde van de maand na de timesheet is goedgekeurd.Iemand die hier voor een klant in NL werkt en verplicht facturatie moet doen via een partij als Staffing MS ? Facturatie zou via reverse billing gebeuren. Iemand ervaring mee ? Thanks
Dat lijkt me niet zo vreemd, dit gebeurd vaak. Mensen zijn nu eenmaal curieus. Dit is ook één van de redenen waarom ik voor een CommV gekozen heb ipv BVBA.Op zoek gaan wat je "vrienden" verdienen... ik denk er het mijne van
Zijn er nog verschillen? Buiten anonieme cijfers?Dat lijkt me niet zo vreemd, dit gebeurd vaak. Mensen zijn nu eenmaal curieus. Dit is ook één van de redenen waarom ik voor een CommV gekozen heb ipv BVBA.
Aansprakelijkheid, de belangrijksteZijn er nog verschillen? Buiten anonieme cijfers?
Lagere kosten om de vennootschap stop te zetten ook nog. Ik ben vorige week bij de boekhouder geweest om op te starten en die raadt voor ITers aan om een commv te nemen. Je hebt ook wel een stille vennoot nodig voor de opstart.![]()
Waarom nog kiezen voor een VOF of CommV?
Hoewel de regels voor de BV versoepeld werden, blijft het toch interessant om voor een vennootschap onder firma (VOF) of commanditaire vennootschap (CommV) te kiezen.blog.liantis.be
Lagere opstart kosten, geen startkapitaal nodig. Voor de aansprakelijkheid heb je normaliter toch een beroepsaansprakelijkheid verzekering dus dat maakte voor mij als IT'er geen verschil uit. In meeste van mijn contracten is dit zelfs een vereiste van de klant.
Civil Liability is de familiale verzekering neem ik aan. Ik wist niet dat je die ook op de vennootschap kon zetten, Ik dacht dat dit iets meer voor de privé zou zijn. Wordt dit als verworpen kost beschouwd ?*Belfius rekent ong. € 70 te veel aan volgens het contract. Klacht ingediend bij ombudsdienst.
Description Beneficiary Costs Frequency Monthly cost Telecom (internet, mobile, TV (KLIK; 2 SIM)) Telenet € 145,96 M € 145,96 Company tax directors and SD Worx costs Government/SD Worx € 906,03 M € 906,03 Car Insurance Belfius € 197,32 M € 197,32 Car payment Belfius € 1 005,26* M € 1 005,26* Hospitalisation AG Insurance € 158,09 M € 158,09 Trends Roularta € 14,95 M € 14,95 DeBelegger Mediafin € 32,00 M € 32,00 VAT Government € 2 500,00 Q € 833,33 Social contributions Government € 840,78 Q € 280,26 Guaranteed Income AG Insurance € 153,63 Q € 51,21 Accountant Kreafinity € 550,00** Q € 183,33 Civil Liability AG Insurance € 292,62 Y € 24,38 Total € 3 822.12
**Geschat per kwartaal; Dit fluctueert nu nog door opstartkosten en eerste vragen.
In de bovenstaande tabel heb ik het volgende weggelaten:
- Elektriciteit wagen
- Huur (+gemeenschappelijke kosten)
- Auteursrechten
- Loon
Hier zitten eenmalige kosten zoals winterbanden, nieuw scherm, etc. niet in. Ik heb ook nog geen trainingen gedaan behalve via Udemy (ong. €15 per training) en Whizlab.
Burgerlijke aansprakelijkheid van de firma, niet familiale natuurlijkCivil Liability is de familiale verzekering neem ik aan. Ik wist niet dat je die ook op de vennootschap kon zetten, Ik dacht dat dit iets meer voor de privé zou zijn. Wordt dit als verworpen kost beschouwd ?

+/-650 euro/jaar tot 2 miljoen euro schadevergoeding als softwareontwikkelaar.Hoeveel betalen jullie gemiddeld eigenlijk voor de beroepsaansprakelijkheids verzekering? Heb het gevoel dat ik bij opstart ingetekend heb op een veel te duur contract.![]()
60 e-mailadressen en support daarop brengen wel op, soit lang verhaalDan vraag ik mij af of het slijten van domeinnamen het sop de kool nog waard is als je daarvoor je slaap moet laten. Het is nu ook niet dat de marges er naar zijn...
ze zijn 10 jaar later nog klant bij mij dus ergens had de CEO wel door dat het niet mijn fout was, al kon die mij makkelijk een proces aan doen. Deze klonk normaal en rustig aan de lijn, maar ik had soms het akelig gevoel dat hij te rustig klonk toen alles down was.