Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar wel een kostprijs van 3€/maand ofzoHeb je dan afnameverplichting?
Hier gewoon DATS24.
Voornamelijk omdat er eentje in de buurt is.
Goh, was iets van 12c ofzo korting. Maar ik reed toen veel, en met een niet al te zuinige auto...Krijg je dan zoveel korting op de prijs of wat is het 'voordeel' van zo'n kaart van €3/maand dan?
Ik hoop niet enkel de automatische factuur?
Bij DATS24 kost dat alvast niets en hebben ze wat mij betreft een 'OKay' netwerk![]()
Hybridcard is ook nog eentje waarbij je geen vaste kost hebt en waar quasi bij alle stations terecht kan.
De kortingen die je krijgt zijn altijd op de officiele prijs (dus niet degene die je aan het station ziet). Als de prijs aan de pomp goedkoper is dan de officiele prijs min de korting zal je de prijs aan de pomp betalen.
Ik heb ook die hybrid kaart. Ik heb gemerkt dat je uw kaart er heel voorzichtig moet uithalen als je bij bv een Maes tankt, anders zegt hij dat de kaart niet supported is. Beetje vreemd maar het werkt wel zo.Ik heb sinds kort hybridcard, maar ben al aan het denken om deze op te zeggen en voor een andere kaart te gaan..
Van alle tankstations waarvan ze zeggen dat de kaart zou moeten werken, lukt het mij de laatste weken om bij, met geluk, 1 op de 10 tankstations effectief te kunnen tanken.
Al 2x met mijn eigen bankkaart kunnen betalen ipv de tankkaart omdat de tank effectief leeg was (opgereden op zoek naar een tankstation waar ik de kaart kon gebruiken)
Ik had er al voor gebeld en ze hadden inderdaad gezegd dat het mogelijk aan de kaart zelf lag (manier van insteken, beetje extra schuine druk op geven). Heb het op meerdere manieren geprobeerd maar krijg nog altijd bij heel veel tankstations de melding dat de kaart inderdaad niet supported is.. Dan ligt het daar toch misschien aan, al vind ik het maar heel raar..Ik heb ook die hybrid kaart. Ik heb gemerkt dat je uw kaart er heel voorzichtig moet uithalen als je bij bv een Maes tankt, anders zegt hij dat de kaart niet supported is. Beetje vreemd maar het werkt wel zo.
Zal inderdaad hetzelfde issue zijn, probeer eens je kaart er zo langzaam mogelijk uit te halen.Ik had er al voor gebeld en ze hadden inderdaad gezegd dat het mogelijk aan de kaart zelf lag (manier van insteken, beetje extra schuine druk op geven). Heb het op meerdere manieren geprobeerd maar krijg nog altijd bij heel veel tankstations de melding dat de kaart inderdaad niet supported is.. Dan ligt het daar toch misschien aan, al vind ik het maar heel raar..
Merci, toevallig een Maes tankstation op een kilometer waar ik passeer tijdens de commute, zal daar idd maar nemen.Gewoon een gratis kaart bij een goedkoop tankstation bij u in de buurt (Maes is een typisch voorbeeld voor alle Esso tankstations)
Moet je VAB klant voor zijn wat ik niet ben.VAB tankkaart, kan je aanvragen via KBC.
Met Lukoil tankkaart juist hetzelfde. Ligt niet aan de kaart maar aan het systeem zelf.Ik heb ook die hybrid kaart. Ik heb gemerkt dat je uw kaart er heel voorzichtig moet uithalen als je bij bv een Maes tankt, anders zegt hij dat de kaart niet supported is. Beetje vreemd maar het werkt wel zo.
Ligt eigenlijk gewoon aan het concept "magneetstrip"Met Lukoil tankkaart juist hetzelfde. Ligt niet aan de kaart maar aan het systeem zelf.
Elke boekhouder zal u bij uw financieel plan kunnen helpen, maar voor het tweede heb je eigenlijk een jurist nodig. Ik laat elk contract nakijken door een bevriende advocaat.Ik zit met het idee om een vennootschap te beginnen en heb ook al gepolst of er interesse was bij een bedrijf waar ik dan in opdracht van kan werken. Nu zou ik graag met een boekhouder samen zitten om ten eerste te checken ofdat mijn plan financiëel haalbaar is, en ten tweede wil ik graag dat de boekhouder mij ondersteunt met het beschrijven van de samenwerkingsovereenkomst.
Hoe en waar vind ik zo'n boekhouder? iemand suggesties?
Anders nooit echt problemen gehad bij swipen van kaarten met magneetstrip.Ligt eigenlijk gewoon aan het concept "magneetstrip"