Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500€Hoeveel betalen jullie voor een verzekering BA als IT'er?
Ca 500 voor 1 miljoen dekking.Hoeveel betalen jullie voor een verzekering BA als IT'er?
Idd. In mijn geval is het mijn vrouw met een verdeling 999/1.Heb je bij een CV niet nog altijd een stille vennoot nodig?
Los van die % kost maakt het voor u weinig uit.Iemand bij Xerius?
Mijn boekhouder is vorig jaar gestopt wegens ziekte en heeft haar kantoor verkocht aan een andere boekhouder. Nu stelt die de vraag om over te stappen van Liantis naar Xerius, wegens gemakkelijker voor hen.
Is enkel voor loonberekening van mezelf en SVAPZ. Liantis rekent 3,95%, Xerius 3,05% ( laagste op de markt), dus dat lijkt wel voordeliger.

Ik ben bij Xerius, eigenlijk niks slecht over te zeggen. Uiteindelijk is dat een sociale kas als een ander.Iemand bij Xerius?
Mijn boekhouder is vorig jaar gestopt wegens ziekte en heeft haar kantoor verkocht aan een andere boekhouder. Nu stelt die de vraag om over te stappen van Liantis naar Xerius, wegens gemakkelijker voor hen.
Is enkel voor loonberekening van mezelf en SVAPZ. Liantis rekent 3,95%, Xerius 3,05% ( laagste op de markt), dus dat lijkt wel voordeliger.
45.000 is altijd op jaarbasis ongeacht de duurtijd van uw eerste boekjaar en ongeacht van wanneer je het uitkeerd.Stel dat je eind deze maand een vennootschap opricht en tot eind dit jaar geen loon uitkeert (reden irrelevant), kan je dan begin volgend jaar een loon van 45.000 uitbetalen gespreid over bvb de eerste 3 maanden en de rest van het jaar geen loon meer uitkeren? Lijkt me identiek aan 45.000/12 per maand te betalen of mis ik iets?
Stel dat je eind deze maand een vennootschap opricht en tot eind dit jaar geen loon uitkeert (reden irrelevant), kan je dan begin volgend jaar een loon van 45.000 uitbetalen gespreid over bvb de eerste 3 maanden en de rest van het jaar geen loon meer uitkeren? Lijkt me identiek aan 45.000/12 per maand te betalen of mis ik iets?
Helemaal identiek zal het niet zijn, want personenbelasting loopt over een kalenderjaar.
Right, sorry, slecht gelezen!Ja ik bedoel voor dat volgend kalenderjaar identiek
Mijn partner werkt ook voor de vennootschap, ze is ook aandeelhouder. Een vennootschap leent er zich juist toe om er met meerdere voor te werken.Zijn er hier freelancers wiens partner ook freelancer is? Zijn er voordelen aan samen vanuit dezelfde vennootschap te werken? Of kan je best elk een vennootschap hebben?