Bedankt! We zijn al naar de garage geweest om eens te kijken naar wat we juist zoeken, voornamelijk meer comfort, om de kindjes gemakkelijk in hun kinderzitjes te krijgen. We hebben momenteel een Seat Ibiza maar gaan nu van één kindje naar drie

. Een SUV lijkt ons ideaal maar we hebben enkel ICE-modellen gezien tot nu toe, dus eerdaags ook eens wat elektrische SUV's gaan bezichtigen. Die €500/maand is niet superbelangrijk maar ik zou graag rond dat bedrag blijven omdat ik mijn winst telkens zo snel mogelijk privé investeer, daarmee wil ik graag de kost van de auto zo lang mogelijk spreiden over de tijd.
Had voor ons bezoek aan de garage al enkele SUV's opgezocht via leasing sites en toen kwam ik wel op een TCO van rond de €500/maand, maar daar heb ik eigenlijk nooit iets over een voorschot gelezen. Dat snap ik nog niet goed omdat het toch niet gaat over een verplichte aankoop, dus waar dient dat voorschot dan voor?
Als we binnenkort enkele offertes hebben ga ik zeker eens informeren bij enkele banken voor leasing, hopelijk kan de boekhouder dan iets voorstellen om de kosten een beetje te spreiden. Zo'n lage intrestvoet is wel zeer interessant, die bij de garage zelf was absurd, denk zo'n 7% lol.mogen we weten wat het uiteindelijk geworden is qua wagen en aankoop/lease/renting.