Hoe kan dat nu verschieten zijn na 12 maanden? Je hebt al 12 maanden door (zelfs langer) dat je extreem goed geld verdient. Dat voel je toch in je linkerteen neen? 20% is dan nog zeer weinig als je het mij vraagt
Ik zou die bedragen hier nooit vermelden, juist omdat je daarmee zegt dat je 10k netto verdient per maand. Dat was mijn punt.
Voor iemand die zoveel omzet draait in zijn eerste jaar (ik leid hieruit af dat je een zeer slimme freelancer bent) vond ik de uitspraak wat dom.
Misschien heeft het te maken met die andere jongen die 15j geleden op café zei dat hij 25k belastingen moest betalen. Dat was ook niet echt zijn beste moment.
En als laatste ben ik het kotsbeu dat mensen het argument geven dat ze er hard voor gewerkt hebben. En als ge dat niet snapt van mij, zeg dat dan eens tegen iemand die als vuilnisman werkt of poetsvrouw. En wacht dan op hun reactie. Ook die mensen werken hard en waarschijnlijk nog veel meer dan jij.
Met hard werken kun je geen geld verdienen. Wel met slim zijn. Dit topic staat vol met dagtarieven van €750, dat zijn stuk voor stuk slimme mensen. Maar we gaan ze nu toch niet vergelijken met de arbeiders die morgen om 5u actief zijn in de bouwsector? Die mensen mogen zeggen dat ze er hard voor werken
Van de grond mijn hart: proficiat met die cijfers trouwens. Dat komt niet vanzelf.