kinxton
Active member
Inderaad, IT is breed éh, + camerabewaking ook.Welke tools? Ik dacht dat je IT-er was?
Tools:
Schroevendraaiers, schroef-, boor-, slijpmachines + alle bijhorende bits, boren en andere accessoires.
Kabeltesters, multimeter & testers, extra reserve laptop,...
Verbruikmateriaal:
Netwerk- & elektriciteitskabel, patchkabels, keystones, patchpanelen, allerlei video kabels, zekeringen,...
Moet ook af en toe racks transporteren of grotere objecten.
Hardware:
Monitoren, PC's, switches, routers, access points, harde schijven, camera's, NVR's,...
Hoe kan je anders goeie service geven tegenwoordig? Van alles heb ik minstens 1 exemplaar op voorraad om worst case scenario meteen voor een oplossing te kunnen zorgen.
Sommige klanten die eens koekeloeren in m'n camionette vinden het 'impressionant', maar veel valt er niet te zien...
Jullie lachen maar dat is letterlijk het geval van m'n pa met z'n firma in een afrikaans land, niet ITer (meer) en dus natuurlijk het naar de cloud brengen ;-) maar dus wel zich verplaatsen tussen de wolken naar (afgelegen) sites van klanten. Sommige trips met de auto kunnen 6-10u duren voor amper 200-400km, met z'n vliegtuigje geraakt hij er op 1~2u. Een enorme tijdswinst dus, dat vliegtuig is echt een werktuig voor hem. Hij is privépiloot sinds ongeveer z'n 18de, en ik denk dat dit z'n einde zal worden (inside joke, infarct terwijl 'm vliegt, hopelijk zonder passagiers)Ik heb ooit aan de toog gehoord van een IT-er die een privé vliegtuig inbracht om software naar de cloud te brengen.
+ je zou ervan verschieten hoeveel publieke & privé landingsbanen er in een land kunnen zijn voor kleinere vliegtuigen.Perfect te verantwoorden dus. En destijds ook al vaak mee geweest tussen de wolken toen ik ginder in de vennootschap als bestuurder ook meehielp, niet als piloot éh.
. Een SUV lijkt ons ideaal maar we hebben enkel ICE-modellen gezien tot nu toe, dus eerdaags ook eens wat elektrische SUV's gaan bezichtigen. Die €500/maand is niet superbelangrijk maar ik zou graag rond dat bedrag blijven omdat ik mijn winst telkens zo snel mogelijk privé investeer, daarmee wil ik graag de kost van de auto zo lang mogelijk spreiden over de tijd.
.