iamhollywood
Well-known member
Klant heeft gevraagd of ik na mijn moederschapsrust terugkom. Mijn huidig ‘project’ loopt af, dat was puur operationeel een vervangingsopdracht van een persoon op moederschapsrust. Ze hebben mij gevraagd of ik als project manager voor project van 2 jaar wil terugkomen. Eigenlijk was het niet zozeer een vraag, ze hebben mijn naam al officieel gecommuniceerd aan de groep
.
Hoe ik dat ga opnemen met de tussenpartij weet ik nog niet. Ik had voor mijn huidig project hun marge en voor mezelf povere dagfee geslikt omdat het een vrij chille positie was tijdens mijn zwangerschap (alleja chill, head of accounting is niet zozeer chill maar als freelancer is puur een vervangingsopdracht met ruime overdracht en een volwaardig ervaren team een comfortabele positie, meestal word je in de chaos geworpen zonder enige overdracht). Next step is iets totaal anders en staat los van hetgeen de tussenpartij mij heeft voor gerekruteerd. Ik vrees dat ik niet anders zal kunnen dan via hun te gaan maar ze gaan imo wel dik in hun marge mogen snijden zonder een verhoging naar de klant toe. Anderzijds zegt mijn vriend om, als het echt niet kan, niet te moeilijk te doen en het te zien als een investering in mijn cv. Als ik dit zou doen, dan kan ik met gemak erna zelf dagrates van 850-900€ vragen (implementatie, welgekende beursgenoteerde groep, 97.000 werknemers wereldwijd).
. Hoe ik dat ga opnemen met de tussenpartij weet ik nog niet. Ik had voor mijn huidig project hun marge en voor mezelf povere dagfee geslikt omdat het een vrij chille positie was tijdens mijn zwangerschap (alleja chill, head of accounting is niet zozeer chill maar als freelancer is puur een vervangingsopdracht met ruime overdracht en een volwaardig ervaren team een comfortabele positie, meestal word je in de chaos geworpen zonder enige overdracht). Next step is iets totaal anders en staat los van hetgeen de tussenpartij mij heeft voor gerekruteerd. Ik vrees dat ik niet anders zal kunnen dan via hun te gaan maar ze gaan imo wel dik in hun marge mogen snijden zonder een verhoging naar de klant toe. Anderzijds zegt mijn vriend om, als het echt niet kan, niet te moeilijk te doen en het te zien als een investering in mijn cv. Als ik dit zou doen, dan kan ik met gemak erna zelf dagrates van 850-900€ vragen (implementatie, welgekende beursgenoteerde groep, 97.000 werknemers wereldwijd).