Freelancers & Ondernemers

In alle eerlijkheid: als je als kiezer niet afkomt, is de kans op boete astronomisch klein. Als je als bijzitter niet afkomt, bijna gagarandeerd dan wel.
De kans was astronomisch klein in het verleden. Dat wilt niet zeggen dat het nu nog zo is. Ze kunnen altijd beslissen om het effectief te gaan bestraffen.

Als er 1.000.000 kiezers niet komen dan is het innen van die boete 1.000.000.000. Wees maar zeker dat ik die zou innen begot... dan moet ik nog maar 39 miljard zoeken dit jaar om het gat te dempen van onze jaarlijkse begroting.
En als niemand gaat stemmen is het gat in de begroting opgelost, what's your point? XD

Ze kunnen de mensen de stuipen op het lijf jagen zennej.

Aangetekende brief in de post gaan ophalen, van tum tum tum... FOD Financien.
Dan krijgde toch al snel even de kriebels in de buik, allé ik toch.

Was het om te zeggen dat mijn vorig btw nr afgesloten is en ik 52 euro btw te goed heb :p

Was het om te zeggen dat mijn vorig btw nr afgesloten is en ik 52 euro btw te goed heb :p
En volgende week een brief om te zeggen dat ge 100€ extra btw moet storten op de nieuwe nummer :p

Idem meegemaakt aantal weken terug. Terwijl ik deze brief al enkele weken voordien digitaal via Enterprise e-box had ontvangen..

Op mijn vorig werk hebben ze mij ook zoiets eens gelapt:

Een aangetekende brief, out of the blue, van uw werkgever. Ik was niet thuis, dus ik mocht er omgaan in het postbureau.

Ik weet niet wat jullie denken, maar als je een aangetekende brief van uw werk krijgt is dat meestal pretty serious. Ik was in lichte paniek toen ik die brief open deed.

Het was voor de verkiezingen van de vakbond (of zoiets...). HR had deze aangetekend gestuurd naar iedereen. Ik heb toen een mail gestuurd naar HR: "wat waren jullie aan het denken om aangetekende brieven te sturen naar uw werknemers...."

Laatst bewerkt:
Op mijn vorig werk hebben ze mij ook zoiets eens gelapt:

Een aangetekende brief, out of the blue, van uw werkgever. Ik was niet thuis, dus ik mocht er omgaan in het postbureau.

Ik weet niet wat jullie denken, maar als je een aangetekende brief van uw werk krijgt is dat meestal pretty serious. Ik was in lichte paniek toen ik die brief open deed.

Het was voor de verkiezingen van de vakbond (of zoiets...). HR had deze aangetekend gestuurd naar iedereen. Ik heb toen een mail gestuurd naar HR: "wat waren jullie aan het denken om aangetekende brieven te sturen naar uw werknemers...."
Hier ooit een aangetekende brief van de rechtbank gemist. Direct paniek Natuurlijk.

Ik kwam op de lijst voor jury van assisenzaken...

Die CD&V-Tsjeven gaan hun vorte muil moeten houden godverdomme! Even serieus, wel een goede uitslag voor de zelfstandigen.

Ik zou er niet echt op hopen.

Je gaat waarschijnlijk CD&V nodig hebben op federaal niveau en het is de begin van de nieuwe formatie dus Bouchez/MR gaan toegeeflijker zijn.

Daarnaast is het al "klaar" dus ze hebben iets om in te voeren in de start van de coalitie zodat ze kunnen zeggen dat ze al iets gedaan hebben :p.

Terug
Bovenaan