Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar ik heb dan ook geen 300€ onkostenvergoeding zoals sommigen hier.Doen jullie bonnen van de parking binnen van in het weekend?
Kan ik eigenlijk 25 of 26 maaltijdcheques laten uitkeren aangezien ik zo veel dagen per maand werk?
Werk standaard 6 op 7 en soms meer -_-
De boekhouder liet precies vallen dat er een limiet op 20 is.
Als werknemer kreeg ik er vroeger voor elke dag dat we werkten. Dus 25 dagen in een maand werken was 25 keer dagvergoeding.Niet zeker, maar zelfs toen ik werknemer was ging die vlieger niet op toen ik weekends werkte.
Wij kregen wel pro diem.
Abonnement via 4411 nu, alles komt op factuur.Doen jullie bonnen van de parking binnen van in het weekend?
Werkt u met personeel? Dan kan het enkel als het personeel ook maaltijdcheques krijgt en het bedrag van de maaltijdcheque van de bedrijfsleider moet kleiner of gelijk zijn aan de hoogste gegeven maaltijdcheque aan het personeel. = Read : Als je maar € 6 cheques geeft aan het personeel kan je geen € 8 cheques geven aan jezelf. Of toch niet als je het fiscale voordeel wenst van die maaltijdcheques. Maximum is afhankelijk van dagen/week basis van het personeel.Kan ik eigenlijk 25 of 26 maaltijdcheques laten uitkeren aangezien ik zo veel dagen per maand werk?
Werk standaard 6 op 7 en soms meer -_-
De boekhouder liet precies vallen dat er een limiet op 20 is.
Ik heb het ingevuld en overal 0 ingevuld, duurt amper 2 minuten hoor
Ga ik volgende keer ook doen, echt alles aan die hun toon en schimmige manier van communiceren die doet uitschijnen alsof ge hier geen keuze in hebt hangt mij mijn kloten uit.Waarom antwoorden jullie hier überhaupt op? Als ze echt antwoord willen, dat ze het dan maar aangetekend versturen om te beginnen. Anders heb ik niks ontvangen. Heb zo'n vermoeden dat ze die moeite niet gaan doen?
Werkt u met personeel? Dan kan het enkel als het personeel ook maaltijdcheques krijgt en het bedrag van de maaltijdcheque van de bedrijfsleider moet kleiner of gelijk zijn aan de hoogste gegeven maaltijdcheque aan het personeel. = Read : Als je maar € 6 cheques geeft aan het personeel kan je geen € 8 cheques geven aan jezelf. Of toch niet als je het fiscale voordeel wenst van die maaltijdcheques. Maximum is afhankelijk van dagen/week basis van het personeel.
Zonder personeel = Elke gewerkte dag geeft recht op een maaltijdcheque. De vroegere limiet van 220 dagen is al sinds 2016/2017 ergens afgeschaft als uw boekhouder daar nog op doelde? Echter als je boven die 220 dagen gaat, zal de fiscale ambtenaar wel eens kunnen vragen om aan te tonen dat die dagen effectief gepresteerd werden (Weekendwerk gaan ze niet zomaar accepteren.). Bewijslast kan dan toch wel ambetant worden om bij te houden praktisch gezien... Voor geen discussie te hebben zal de limiet van 220 dagen per jaar vaak nog gebruikt worden als maximum grens. Moet ook rekening houden dat tijdens vakantie- of ziektedagen u ook geen maaltijdcheques kan uitkeren.
Ook opletten als je forfaitaire dagvergoedingen opneemt in je kosten eigen aan de werkgever, de combinatie van de twee is voor die dagen niet mogelijk.
Verder zijn er nog wat andere nuances ma bon, essentie ^.

En die zijn vooral aangetrokken tot post afkomstig van andere ratten.er wonen ratten en muizen in mijn brievenbus die aan mijn post bijten dus soms gaat er iets verloren. vaak enkel een beetje aan gebeten.
Het is een pest...En die zijn vooral aangetrokken tot post afkomstig van andere ratten.
er wonen ratten en muizen in mijn brievenbus die aan mijn post bijten dus soms gaat er iets verloren. vaak enkel een beetje aan gebeten.