Dan koop je toch direct een nieuwe wat de oude is kapot.<
Maar als die van landtlady kapot is moet ik toch toevallig een nieuwe hebben![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan koop je toch direct een nieuwe wat de oude is kapot.<
Maar als die van landtlady kapot is moet ik toch toevallig een nieuwe hebben![]()
Dat is plan trekken, niet foefelenIk ben hier niet om jullie te leren foefelen he!

Zo min mogelijk. Kosten maken om kosten te hebben is gewoon ridicuul.

Gsm, tablet, pc etc worden meestal toch op 5 jaar afgeschreven.Uitboeken op afschrijvingstabel na 3 jaar want dan is hij kapot, gestolen of in toilet gevallen (lees: verkoop cash zonder factuur)
Gsm op 5 jaar is echt wel conservatief. Denk dat drie jaar de standaard is maar voor laptop is die (afaik) 5 jaar.Gsm, tablet, pc etc worden meestal toch op 5 jaar afgeschreven.
Als je een nieuwe koopt moet je die dan uitboeken of mag dat gewoon blijven verder lopen?
Stel dat je die gewoon aan kant legt als reserve. (of anders gelezen 'u partner neemt die over')
Versleten is versleten natuurlijk. Nuttige kosten zijn geen probleem natuurlijk.Ik heb als particulier nooit 3 jaar met een smartphone gedaan.
Ik gebruik dat vrij intensief als werkinstrument en de batterij van mijn vorige zat er na 2.5j door. Ik hou me dan niet aan die termijn van 3 jaar. Ik moet deftig kunnen werken![]()
Gsm, tablet, pc etc worden meestal toch op 5 jaar afgeschreven.
Als je een nieuwe koopt moet je die dan uitboeken of mag dat gewoon blijven verder lopen?
Stel dat je die gewoon aan kant legt als reserve. (of anders gelezen 'u partner neemt die over')
Zowel pc/laptop als gsm wordt normaalgezien op 3 jaar afgeschreven hoor.Gsm op 5 jaar is echt wel conservatief. Denk dat drie jaar de standaard is maar voor laptop is die (afaik) 5 jaar.
Klopt, verder staat er wel dat de winwinlening het beste alternatief is.+ je geld doet verder ook niks![]()
Is ook niet zo zot eh. Meesten van mijn klanten verliezen effectief vaak hun gsm zonder dat het een ‘leugentje’ is.Uitboeken op afschrijvingstabel na 3 jaar want dan is hij kapot, gestolen of in toilet gevallen (lees: verkoop cash zonder factuur)
).Nee zeker niet, tegenwoordig gaan die batterijen of software ook maar max. 3 jaar mee.Is ook niet zo zot eh. Meesten van mijn klanten verliezen effectief vaak hun gsm zonder dat het een ‘leugentje’ is.
Had ik de mijne niet verzekerd, zat ook al binnen het jaar zonder (stomweg van kastje op de grond gevallen, glas was dermate gebarsten dat hij volledig onbruikbaar was. Heb volledig kosteloos een nieuw toestel gekregen, dat is die 18€ verzekering per maand waard).
Dat is een beetje het dubbele en komt in de buurt van bedrijfwagens ook: een gsm is iets wat je gewoon nodig hebt tegenwoordig, maar niemand zegt dat je elk jaar de nieuwste iPhone nodig hebt.Nee zeker niet, tegenwoordig gaan die batterijen of software ook maar max. 3 jaar mee.
Nu zijn er ook wel klanten die ieder jaar de allernieuwste volledig uitgeruste gsm kopen...
Ik zag al Chernobyl-scenario's voor mij eer ik doorhad wat je juist bedoelde...Als er nog mensen business ideeën zoeken. Een gevel laten stralen (zand of ander product) 1 jaar wachten
Zijn er uberhaupt controleurs die daar ooit moeilijk over doen, als het een functie is waarbij het wat te verklaren is?Nee zeker niet, tegenwoordig gaan die batterijen of software ook maar max. 3 jaar mee.
Nu zijn er ook wel klanten die ieder jaar de allernieuwste volledig uitgeruste gsm kopen...