Koone
Active member
Zolang je geen maximale bedragen (125€ dacht ik) overschrijdt, is dat vrij flexibel in te vullen volgens mijn boekhouder.Ik verander binnenkort van project naar nieuwe klant, zijn er typische relatiegeschenken (zoals hierboven bol, fnac) die te verantwoorden zijn?![]()
Ik heb zo al enkele voetbalshirts gekocht, die ik dan bij de clubs laat handtekenen. Scoor ik altijd goede punten mee.

Ook al alcohol gekocht, maar daar is dan niet alles aftrekbaar dacht ik (afhankelijk van het alcoholpercentage zelfs?)
Heb vrienden die zelf arancello/limoncello maken, die zetten dan een 'gift box' op de factuur en dan is het uiteraard geen probleem.
Zijn (alle) Relatiegeschenken fiscaal aftrekbaar? Wat zijn de regels? - starter network
Relatiegeschenken, hoe zit dat juist? Mag je zomaar alles weggeven als een relatiegeschenk en die kost volledig aftrekken? Spijtig genoeg niet. De regels rond de fiscale afterkbaarheid van relatiegeschenken zijn complex. Zeker nuttig er even bij stil te blijven staan dus. Geschenken aan...
.