Fraude El Kaouakibi

Blijkbaar kwam ze gisteren ook het parlement binnen met een cameraploeg van Eric Goens die haar zou volgen voor een reportage. Dat maakt het toch nog wat extra bijzonder dat ze plots aanwezig was...

Blijkbaar kwam ze gisteren ook het parlement binnen met een cameraploeg van Eric Goens die haar zou volgen voor een reportage. Dat maakt het toch nog wat extra bijzonder dat ze plots aanwezig was...
Er loopt al langer een opname over een documentairereeks over haar. En ik denk dat dat nog gaat lopen tot de inbeschuldigingstelling officieel is, of wanneer de zaak is uitgesproken.

Omdat dat dat het reglement is :p

HOOFDSTUK 8: Machtiging tot bepaalde daden van vervolging en aanhouding​

Artikel 100 (46)
4. De vergaderingen van de commissie zijn besloten. Alleen de leden van de commissie hebben toegang tot de vergaderingen. De leden van de Regering en hun medewerkers, noch de medewerkers van de fracties hebben toegang tot de vergaderingen.
Dat gaat toch over de commissie en niet over de plenaire vergadering van gisteren?

Er loopt al langer een opname over een documentairereeks over haar. En ik denk dat dat nog gaat lopen tot de inbeschuldigingstelling officieel is, of wanneer de zaak is uitgesproken.
Toch wel raar dat ge met ziekteverlof bent voor uw hoofdberoep maar wel kunt werken voor een bijberoep. Die documentaire zal ze namelijk niet gratis doen.
En die publieke verschijning met de nodige theatraliteit maakt het toch alleen maar erger. Het ligt er redelijk dik op dat dit een act is.

Toch wel raar dat ge met ziekteverlof bent voor uw hoofdberoep maar wel kunt werken voor een bijberoep. Die documentaire zal ze namelijk niet gratis doen.
En die publieke verschijning met de nodige theatraliteit maakt het toch alleen maar erger. Het ligt er redelijk dik op dat dit een act is.

Nuja, we moeten ook niet doen alsof "meedoen" in een documentaire over uzelf echt werken is eh. Ze doet gewoon haar ding en de camera filmt haar, denk ik.

Voor de rest inderdaad één van de meest verwerpelijke figuren die ik al in de Belgische politiek heb zien rondlopen. Wel chapeau dat ze het aandurfde om zo na bijna 2 jaar haar kop nog is binnen te steken in het parlement. Ik zou na 2 seconden al door de grond zakken van schaamte. Zij zit daar rustig handjes te schudden en nog een hele speech te geven (weliswaar met de ingeoefende commedia). 😂

Wel chapeau dat ze het aandurfde om zo na bijna 2 jaar haar kop nog is binnen te steken in het parlement. Ik zou na 2 seconden al door de grond zakken van schaamte. Zij zit daar rustig handjes te schudden en nog een hele speech te geven (weliswaar met de ingeoefende commedia). 😂

Ik moet bekennen dat ik persoonlijk denk dat we beland zijn bij een vergaande vorm van wereldvreemdheid - begrijpelijk dat men zich wenst te verdedigen, en dat is maar goed ook - we hebben een rechtsstaat met vrije meningsuiting. Wat me echter mateloos ergert is dat deze aangelegenheid niet de plaats, noch de tijd is om dat te doen.

Ik hoop dan ook dat het effectief een "act" is i.f.v. die documentaire (iets wat ik trouwens ook verwerpelijk vind - maar goed, dat is persoonlijk) - dat zou dan de minst erge vorm zijn. In het andere geval laat men best eens de mentale gezondheid nakijken lijkt me.

Omdat dat dat het reglement is :p

HOOFDSTUK 8: Machtiging tot bepaalde daden van vervolging en aanhouding​

Artikel 100 (46)
4. De vergaderingen van de commissie zijn besloten. Alleen de leden van de commissie hebben toegang tot de vergaderingen. De leden van de Regering en hun medewerkers, noch de medewerkers van de fracties hebben toegang tot de vergaderingen.
Zeg dat maar tegen Eric Goens, die in zijn gat gebeten is dat hij niet mocht filmen voor zijn docu.

Je zal maar allochtoon zijn en jaren opgekeken hebben naar haar. En dan dit. Ik denk dat die bevolking nog het meest kwaad is op haar. Vlaams Belang geniet hier uiteraard van. Triestige vrouw. En zeggen dat ik die nog een lange mail gestuurd heb vroeger vol met lof en bedankjes 😒

Niemand geniet hier van hoe deze trees gestolen heeft en daarna nog is een kleine 100k belastingen gekregen heeft omdat ze 'ziek' was ipv in het gevang te zitten.

Dat gaat toch over de commissie en niet over de plenaire vergadering van gisteren?
Ik zou toch verwachten dat de commissie de onschendbaarheid opheft en niet de vergadering als ik dat rap lees.

lijkt mij ook vrij logisch dat zoiets binnensdeurs gaat gebeuren gezien er juist nog een proces moet komen.

Toch wel raar dat ge met ziekteverlof bent voor uw hoofdberoep maar wel kunt werken voor een bijberoep.

Tuurlijk kan dat, dat gebeurt volgens mij zeer veel. Dagje ziek en dan iets anders gaan doen, dubbel langs de kassa passeren. Op het briefje zal wel staan: mag de woning verlaten.

Ik zou toch verwachten dat de commissie de onschendbaarheid opheft en niet de vergadering als ik dat rap lees.

lijkt mij ook vrij logisch dat zoiets binnensdeurs gaat gebeuren gezien er juist nog een proces moet komen.
Waarom zou de commissie die bevoegdheid hebben? Commissies zijn niet eens iets dat ergens in de grondwet geregeld zijn afaik. Die bereiden gewoon beslissingen voor, die altijd plenair bekrachtigd moeten worden.

Het parlement bestaat nog altijd uit 150 verkozen leden en niet uit x-tal partijhoofden.

Tuurlijk kan dat, dat gebeurt volgens mij zeer veel. Dagje ziek en dan iets anders gaan doen, dubbel langs de kassa passeren. Op het briefje zal wel staan: mag de woning verlaten.
Als je ziek bent voor uw hoofdberoep, ben je ook ziek bij uw bijberoep.

Dat er op uw briefje staat mag de woning verlaten, wil daarom niet zeggen dat je daarom op uw bijberoep mag gaan werken. Dan had je namelijk ook op uw hoofdberoep kunnen werken.
Dat dit gebeurd zal ik niet afstrijden. Maar dat maakt het niets anders dan fraude... het is niet omdat het gebeurd dat het niet verkeerd is.

Maar zoals bij alles, zolang men niet gepakt is, dan is dat normaal en ben je zot als je het niet doet. Zijn ze gepakt, dan is het kot te klein want waarom pakken ze kleine ikke aan terwijl er zoveel grotere fraudeurs zijn.

Ze speelt het via de media. Om eerlijk te zijn vind ik dit maar zwak.

Ik ben er helemaal geen fan van om politici publiekelijk uit te honen zoals wilde marginalen in oude Romeinse arena. De manier waarop Kitir al jaren wordt aangepakt stoort mij bv. enorm, ook al zal die ook heus wel fouten gemaakt hebben.

Maar hoe die El Kaouakibi nu een show zit op te voeren, en als reactie op de zitting achter (m.i. zeer terechte) gesloten deuren nu haar emotionele getuigenis naar buiten gaat brengen, bweikes. Die minutenlange promo-video weer een en al zelfverheerlijking en het slachtoffer liggen uithangen.

Al die zaken die ze aanhaalt (de beledigingen overal) mogen terecht aangekaart worden maar dat mens zou beter een beetje schaamte vertonen en dat doet ze totaal niet, vind ik.

En uiteraard zit die Goens weer op de kar te springen om er vooral zelf te gaan mee scoren. Nog zo'n walgelijk figuur.

Ze speelt het via de media. Om eerlijk te zijn vind ik dit maar zwak.
Hoe grappig is dees. Haar gepland theater heeft niet gepakt want het was achter gesloten deuren dus neemt ze maar een video op om toch maar het toneeltje te kunnen spelen. Amateurtoneel dan nog. Ze trekt wel de witte kleuren mooi door. Van een witte outfit, naar een witte setting.

" ik ben de laatste die de spotlight zelf opzoekt"
:ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Hoe grappig is dees. Haar gepland theater heeft niet gepakt want het was achter gesloten deuren dus neemt ze maar een video op om toch maar het toneeltje te kunnen spelen.

:ROFLMAO:
Beschamend en weer even onprofessioneel. Papieren op tafel, een bewegende camera. Ik had nu toch al wel gehoopt dat ze met die centen een deftige tripod kon aankopen. Verder een hoop zelfverheerlijking en hoe alles nu veel slechter is.

Nu de rechtszaak afwachten en hopen dat het een uitspraak is die correct is zoals ze zelf zo graag aanhaalt.

Terug
Bovenaan