Op het filmpje staat dat ze om 14h beginnen. Van te laat zijn gesproken.
de avonturen van Tuur De Telaatkomer
ik herhaal de avonturen van tuur! de! telaatkomer!

ze wachten miss nog op Sihame?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het filmpje staat dat ze om 14h beginnen. Van te laat zijn gesproken.

Ironisch genoeg gaan ze nu dus die ziekte-uitkering vastleggen. Maar ze gaan wel vergeten dat ze 24 maanden uitdiensttredingsvergoeding gaat krijgen...
Om het te verwoorden zoals Connor Rousseau: Ik zie niet in waarom politici anders moeten vergoed worden, wat geld voor een normale werknemer zal ook gelden voor politici.

In politieke context is het altijd "wat geld", daar gelden aparte regels, ook voor spellingwat geldt?
of krijgen we poen?![]()

Als zijn uren doorbetaald worden zou dit wel eens erg lang kunnen zijn.Benieuwd hoe lang die gast die daar al een half uur zit rond zich te kijken nog gaat wachten![]()
Hun kabouter is nochtans vertrokken hoor.de muziek is wel niet slecht gekozen, beke efteling gevoel.
Dat is wel wat het vlaams parlement vaak is, een pretpark.
Ik vond dat een mooie manier om het te verwoorden. Maar NO WAY dat dat gaat gebeuren he. Want dan moeten alle onkostenvergoedingen etc ook herbekeken gaan worden.Om het te verwoorden zoals Connor Rousseau: Ik zie niet in waarom politici anders moeten vergoed worden, wat geld voor een normale werknemer zal ook gelden voor politici.
Vergadering geannuleerd wegens te lage opkomst. Als ik dan toch kijk naar het aantal bezette stoelen.een uur te laat.
iemand vergeten de klok goed te zetten bij de laatste zomer/wintertijd overgang?
Vergadering geannuleerd wegens te lage opkomst. Als ik dan toch kijk naar het aantal bezette stoelen.
Nu hadden ze eens een top-opkomst...70 watching now
Started streaming 83 minutes ago
![]()