SlashDotDash
Well-known member
Moet nog eens werk maken van die filmsimulaties op mijn X-T4, 't blijft digitaal maar er zijn heel goeie simulaties beschikbaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Capture 1 kan je vlotjes van simulatie switchen en dat maakt het wel fijn om eens te testen. Meestal schiet ik provia (Standaard) of classic neg.Moet nog eens werk maken van die filmsimulaties op mijn X-T4, 't blijft digitaal maar er zijn heel goeie simulaties beschikbaar.
Heerlijk licht.
Dit weekend me eens gaan uitleven op de vlaamse koers!

Dikke merci! Had je toen ook verteld dat dat een enorm compliment is! En dat ga ik nu weer doen: merci voor het compliment!!Ik ben niet bepaald een wielerfan maar ik kan de actie zo voelen vanuit de foto's. Mooie bewerking ook. Ik had je hier al eens 'vergeleken' met Mats Palinckx, en dat is bij sommige foto's nu ook weer het geval![]()
Knappe foto's!! De RvV passeert voor de eerste keer ooit langs m'n deur, ik hoop dat ik ook enkele leuke kiekjes kan maken. Heb je enkele tips? Ik vermoed dat AF-C en burst mode een must zijn![]()

Mag ik het macroseizoen officieel geopend verklaren?
![]()
Bij deze![]()

Blijven die zo goed zitten of is dat supersnel geschoten?Mag ik het macroseizoen officieel geopend verklaren?
![]()
Bij deze![]()
Goed idee, ik heb gisteren de eerste bij op één van onze tuinstoelen zien opwarmen dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben![]()
Blijven die zo goed zitten of is dat supersnel geschoten?
ThanksHeerlijk licht.
Deze zou het ook ontzettend goed doen op film!!