Ik heb ook vrij veel terughoudendheid bij groepen mensen die ik niet ken.
Een moment dat me (in slechte zin) bijgebleven is, was een bday party waar ik gevraagd was om wat sfeerfoto’s te nemen.
Naar de avond toe kwam het feest goed op gang buiten in een feesttent met leuke disco verlichting en andere sfeerlichten. Ik vond die setting het moment om wat te experimenteren. Dus af en toe eens op een stoel gaan staan voor wat overzicht foto’s, eens wat langere sluitertijden, tussen het volk, etc. Ik was mij aan het uitleven tot er een jongedame (kennis van mijn vriend wiens feest het was) kwam klagen tegen mij dat ze het nogal storend vond. Heb me nog nooit zo beschaamd gevoeld en de moed zonk me in de schoenen.
Was naar mijn mening niemand aan het storen, maar was inderdaad wel al zeker een uur aan een stuk foto’s aan het nemen.
In zo'n situatie zou ik m'n mannetje wel kunnen staan denk ik, an sich doe je op dat moment gewoon maar je job he

Mensen fotograferen op straat daar en tegen is iets anders, gelukkig is m'n interesse daarin relatief beperkt maar bon, af en toe eens van stiel veranderen werkt inspirerend.

Bewolkt vind ik saai