Fotografiethread

Klopt, geen douanekosten. Even vergeten van waar precies maar als je op de Europese site bestelt (ze hebben een site voor EU en een voor UK) dan wordt het uit Duitsland of Frankrijk bezorgd. Je krijgt ook netjes trackingnummers en ze zijn snel in antwoorden als je vragen hebt.
A7V is net toegekomen. Menu enkel Engels maar niet erg. UPS heeft het wel gewoon aan de voordeur gelegd, een paar uur volle zon voor er schaduw op kwam. Wie passeerde kon hem zo meenemen. Her strafste van al is dat UPS noteerde dat ik heb afgetekend, maar ik was niet thuis. Gelukkig werkt alles naar behoren. Zondag nog een shoot gepland, komt juist op tijd.
 
A7V is net toegekomen. Menu enkel Engels maar niet erg. UPS heeft het wel gewoon aan de voordeur gelegd, een paar uur volle zon voor er schaduw op kwam. Wie passeerde kon hem zo meenemen. Her strafste van al is dat UPS noteerde dat ik heb afgetekend, maar ik was niet thuis. Gelukkig werkt alles naar behoren. Zondag nog een shoot gepland, komt juist op tijd.

Da's inderdaad wel jammer, UPS is niet meer wat het vroeger was. Vroeger kwam UPS Express in van die bruine bestelwagens met de uniformen en dat was echt de beste koerierdienst. Hier werd al geleverd door Cotswold met UPS en DHL, DHL is wel stukken beter. Gelukkig is't ie wel oké :).
 
Da's inderdaad wel jammer, UPS is niet meer wat het vroeger was. Vroeger kwam UPS Express in van die bruine bestelwagens met de uniformen en dat was echt de beste koerierdienst. Hier werd al geleverd door Cotswold met UPS en DHL, DHL is wel stukken beter. Gelukkig is't ie wel oké :).
Tja, en nu krijg ik een mail door van Cotswold EU dat mijn pakket vandaag zal worden verzonden. Als ik hem twee keer krijg is dat dus een gratis camera? :unsure:
 
Ik ga toch een beetje @jos deboomslang achterna 🙈 Ik wou eens naast mijn correcte en degelijke lenzen eens een creatiefje. Niet dat dat bij de andere niet gaat, maar iets wat uitdaagt om het eens anders te bekijken. En ben gekomen bij de standaard tegenwoordig: de Helios M44-2. Een 58mm f2, met de bekende swirly bokeh. En het werkt! Ik ben me al te pletter aan het amuseren. Vooral met portretten, die ik hier niet kan tonen. Maar het doet de sappen stromen!

_DSC7567.jpeg_DSC7577.jpeg
 
Terug
Bovenaan