Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klopt, geen douanekosten. Even vergeten van waar precies maar als je op de Europese site bestelt (ze hebben een site voor EU en een voor UK) dan wordt het uit Duitsland of Frankrijk bezorgd. Je krijgt ook netjes trackingnummers en ze zijn snel in antwoorden als je vragen hebt.
A7V is net toegekomen. Menu enkel Engels maar niet erg. UPS heeft het wel gewoon aan de voordeur gelegd, een paar uur volle zon voor er schaduw op kwam. Wie passeerde kon hem zo meenemen. Her strafste van al is dat UPS noteerde dat ik heb afgetekend, maar ik was niet thuis. Gelukkig werkt alles naar behoren. Zondag nog een shoot gepland, komt juist op tijd.
A7V is net toegekomen. Menu enkel Engels maar niet erg. UPS heeft het wel gewoon aan de voordeur gelegd, een paar uur volle zon voor er schaduw op kwam. Wie passeerde kon hem zo meenemen. Her strafste van al is dat UPS noteerde dat ik heb afgetekend, maar ik was niet thuis. Gelukkig werkt alles naar behoren. Zondag nog een shoot gepland, komt juist op tijd.
Da's inderdaad wel jammer, UPS is niet meer wat het vroeger was. Vroeger kwam UPS Express in van die bruine bestelwagens met de uniformen en dat was echt de beste koerierdienst. Hier werd al geleverd door Cotswold met UPS en DHL, DHL is wel stukken beter. Gelukkig is't ie wel oké .