Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martha Cooper als je ook een interesse hebt in graffiti.Hebben jullie misschien nog aanraders voor fotoboeken? Mijn verjaardag komt er aan en ik zou er een paar mooie willen hebben. Het liefst wel met uitleg over de foto's er bij. Momenteel staan er bvb op het verlanglijstje :
Steve Mccurry - Life in Pictures
Steve Mccurry - Untold Stories
Magnum contact sheets
Ik heb zelf interesse in straat en reportage fotografie.
Welke dan wel?Martha Cooper als je ook een interesse hebt in graffiti.
Verder weinig boeken in dat genre te vinden in mijn kast. Misschien eens werk van maken!

Paddestoelen zijn trouwens ook best moeilijke onderwerpen om close-up de scherpte goed te leggen omdat steeltje en hoedje in een ander vlak liggen.

Ja, 't is wat kiezen waar ik de focus op leg en ik heb geen ervaring in focus stacking met een manuele lens. Ik kan er ook voor kiezen om wat meer afstand te nemen, maar dan kan ik evengoed een autofocuslens nemen. Volgende keer mijn flitser meenemen of mijn statief.@Avondland , dat kloptPaddestoelen zijn trouwens ook best moeilijke onderwerpen om close-up de scherpte goed te leggen omdat steeltje en hoedje in een ander vlak liggen.
Anderzijds allicht een interessante mogelijkheid om die fraaie paddestoelen vanuit bovenaanzicht te benaderen![]()
Na de abstracte opdracht vol met kaasraspen, deze bovenaanzicht opdracht vol paddestoelenAnderzijds allicht een interessante mogelijkheid om die fraaie paddestoelen vanuit bovenaanzicht te benaderen![]()

Ik verwacht met deze opdracht eerder koffietassen en etenswaren.Na de abstracte opdracht vol met kaasraspen, deze bovenaanzicht opdracht vol paddestoelen
Nu alle gekheid op een stokje, paddenstoelen zijn wel fantastisch om te zien en altijd heel fotogeniek, al dan niet in macro!

Ik verwacht met deze opdracht eerder koffietassen en etenswaren.![]()

of een cadeau aan mijn eigen.