Forza Motorsport

Racing PC XBOX Forza Motorsport

Het online penalty systeem is precies een pak slechter geworden dan in het begin. Ik krijg voor de kleinste accidentele tik meteen secondes straftijd. Anderen rammen voortdurend in op je bijv in remzones of bochten en dat wordt quasi nooit bestraft.
Er zit echt geen regelmaat meer in, en dat vind ik wel een serieus minpunt.
Zeker als ze achievements met S-rank aan vasthangen.
Hopelijk wordt dit nog getweaked. Ik meen dat het een AI-gebaseerd systeem is, maar ben (nog) niet onder de indruk, integendeel.

Jammer, want verder racet het heerlijk.
Hier hetzelfde gevoel.
Race niet vaak online en dan dit weekend eens een race of 3 gedaan online.
Eerste bochten duwen ze me er echt expres uit en ik krijg dan strafpunten.
Dan bij een lange bocht, duwen ze me eruit in mijn flank en krijg ik ook strafpunten en dan nog mijn positie verliezen.
 
Het online penalty systeem is precies een pak slechter geworden dan in het begin. Ik krijg voor de kleinste accidentele tik meteen secondes straftijd. Anderen rammen voortdurend in op je bijv in remzones of bochten en dat wordt quasi nooit bestraft.
Er zit echt geen regelmaat meer in, en dat vind ik wel een serieus minpunt.
Zeker als ze achievements met S-rank aan vasthangen.
Hopelijk wordt dit nog getweaked. Ik meen dat het een AI-gebaseerd systeem is, maar ben (nog) niet onder de indruk, integendeel.

Jammer, want verder racet het heerlijk.
Om het te zeggen in hun woorden: Forza motorsport built from the ground up...
Ik amuseer mij met dit spel (singleplayer en multiplayer) maar voor een spel dat 6 jaar in ontwikkeling heeft gezeten vind ik het schandalig hoe ze dit afgeleverd hebben (te weinig content, te weinig diversiteit, te weinig parcours, enorm veel bugs, het penalty systeem waar geen staat op te maken is...).

Ben wel benieuwd hoe dit spel gaat zijn binnen dit een jaar.
 
Terug
Bovenaan