Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Kon je er echt geen andere race voor uitkiezen, zo'n lange rit 😜
Het vervelende eraan is dat je geen enkel foutje mag maken want anders heb je een "flag".

Wat zijn trouwens jullie nickname in deze game? Bij de meeste is het niet hetzelfde als hier op BG.

Sajajoa, wel al enkele dagen niet online geweest.

Toegelaten. Wie graag toegang wilt laat hier best een berichtje achter als de locatie niet ingevuld is. In het begin stond de club open en er zijn een boel Amerikanen etc. binnengewandeld. Ik probeer het BG-only te houden, denk dat dat het fijnste is.
Heb me ook aangemeld, RideSpark.

Oproep om meer competitie in de 'Goliath'! Ik ben eerst en heb geen haas meer buiten mezelf.

Als je in de BGBE club zit en je hebt een kwartiertje, speel eens "Rivals" op de Goliath tegen één van de clubleden. Ik vind het bijzonder ontspannend om mij honderd procent te focussen op die lange race en heb me tot nu toe elke keer kunnen verbeteren.

Laat weten wanneer je een nieuwe besttime hebt gepost. Ik rijd het vaakst in S1 met een Porsche 718 GT4 die ik zelf afstel, maar ook voor klasse A heb ik een paar autos waar ik heel graag mee cruise.
Done, complete zonder flag dus in 1 keer goed uitgereden sta nu 1ste van de S1 competitie, have fun.

Ik heb dezelfde nickname, die is lekker uniek genoeg.

Uiteraard pak ik de langste rit, maar zonder "flag" heb ik hem nog niet kunnen uitrijden. Ik begin altijd voorzichtig maar vanaf halverwege of op het laatste (letterlijk laatste bocht 🙈 ) schuur ik met mijn kont een jerseyblok en is het allemaal voor niets. :D

Kies een kortere sfeervolle race en voor mij is't ook goed. Of maak er ééntje aan. Let's go!
Ik probeer toch liefst zonder flag, als je kan rewinden is het niet echt moeilijk om een sterke tijd neer te zetten als je je fouten kan herstellen.
Vandaar dat ik liever kortere races rijd, je wordt niet zo zwaar afgestraft en kan sneller proberen van een betere tijd te zetten.

Ik ben gisteren begonnen om de accolades te halen voor in de top 5% van elke klasse te behalen bij Rivals. Voorlopig enkel geprobeerd in de gewone races het eerste circuit, de D-klasse is echt niet simpel daar!

Toegelaten. Wie graag toegang wilt laat hier best een berichtje achter als de locatie niet ingevuld is. In het begin stond de club open en er zijn een boel Amerikanen etc. binnengewandeld. Ik probeer het BG-only te houden, denk dat dat het fijnste is.
Straks eens achter zoeken de club, is kiewitcity op Xbox live ook.

Ik heb een verzoek ingediend bij de club, maar nog geen antwoord gekregen.
H3llSpawn#1484.

Edit, gelukt dank u!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nu lvl 31 en ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat ik aan het doen ben en wat voor een game Forza is. Het is m'n eerste in de serie dus dat helpt er niet aan. Ik ga gewoon op de map alle events af en zie dat er een soort "adventure mode" is waarbij je quests moet doen? Ondertussen draai ik wat aan het wiel en krijg ik leuke auto's, zoals een forza edition Mercedes Benz (S2 - 998), maar wat dit wil zeggen, hoe zeldzaam het is en wat al die verschillende letters en cijfers zeggen op die auto's, ik heb geen idee. Online racen momenteel nog niet gedaan, ik vermoed dat ik hier de beste auto's voor nodig heb?

Ik ben nu lvl 31 en ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat ik aan het doen ben en wat voor een game Forza is. Het is m'n eerste in de serie dus dat helpt er niet aan. Ik ga gewoon op de map alle events af en zie dat er een soort "adventure mode" is waarbij je quests moet doen? Ondertussen draai ik wat aan het wiel en krijg ik leuke auto's, zoals een forza edition Mercedes Benz (S2 - 998), maar wat dit wil zeggen, hoe zeldzaam het is en wat al die verschillende letters en cijfers zeggen op die auto's, ik heb geen idee. Online racen momenteel nog niet gedaan, ik vermoed dat ik hier de beste auto's voor nodig heb?
Die letters zijn klasses en races verlopen ook per klasse.

Maar het is dus niet zo dat je bepaalde wagens van een klasse moet unlocken om alle races te kunnen rijden ofzo? Of ik nu een bepaalde race met een wagen van klasse D of S2 rijdt, het boeit eigenlijk weinig buiten wat ik zelf verkies?
De races die her en der op de map verschijnen ga je met alle wagens kunnen rijden maar de seasonal challenges zijn meestal wel gebonden aan bepaalde klasses.

het doel is eigenlijk een beetje heel die festivals te unlocken, en die special events.

voor de rest: doe wat je wilt.

Ik speel op xbox en het lukt maar niet om een constante online verbinding te houden.
Geeft continue aan dat ik offline ben? Nog iemand deze problemen en is er een oplossing voor?

Ondertussen ook lid vd BGBE club en dacht gisteren om de goliath te doen maar kom tot de vaststelling dat ik eerst nog wat moet unlocken😆

Ik speel op xbox en het lukt maar niet om een constante online verbinding te houden.
Geeft continue aan dat ik offline ben? Nog iemand deze problemen en is er een oplossing voor?

Ondertussen ook lid vd BGBE club en dacht gisteren om de goliath te doen maar kom tot de vaststelling dat ik eerst nog wat moet unlocken😆
Sinds de update gaat hier alles goed.
Heb wel poorten v Xbox live allemaal openstaan.

Terug
Bovenaan