Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die optimizing for your pc zou normaal gebeuren als je een nieuwe driver zet voor uw GPU, zeker niet elke keer.sinds dat spel elke keer weer dat "optimizing for your PC" doet, heb ik constant problemen...
ik heb het elke dag, als ik de game voor het eerst opstart....die optimizing for your pc zou normaal gebeuren als je een nieuwe driver zet voor uw GPU, zeker niet elke keer.
Als uw game dat elke keer doet klopt er iets niet.
Ik zou dan effe ne DDU doen en terug de nieuwste drivers installeren het is echt geen normaal gedrag.ik heb het elke dag, als ik de game voor het eerst opstart....
maar spel vertraagt dan soms, om ineens weer te versnellen
en gisteren tijdens een race voorgehad dat de wereld ineens niet meer laadde, en de AI gewoon gestopt is
Dat is normaal, zo een hele championship doorlopen duurt wel even, da zijn 5 races, dus om net in een nieuwe te belanden moet je wel wat geluk hebben. En het kan inderdaad zijn dat de race nog bezig is en dan kan het wel een aantal minuten duren. Maar dat is eenmalig, vanaf je eenmaal ergens inzit, gaat het wel vooruit.Hoe speel je online races op xbox? Heb juist 3 keer geprobeerd om in een online race te komen en telkens smijt die mij in een race die al halverwege is, wtf? Doe ik iets verkeerd ofzo?
Ok thanks. Wat meer geduld dusDat is normaal, zo een hele championship doorlopen duurt wel even, da zijn 5 races, dus om net in een nieuwe te belanden moet je wel wat geluk hebben. En het kan inderdaad zijn dat de race nog bezig is en dan kan het wel een aantal minuten duren. Maar dat is eenmalig, vanaf je eenmaal ergens inzit, gaat het wel vooruit.

Hoe kan je dat bepalen dat je tegen andere members speelt? Ik zit al een tijdje in BGBE (Mrzappa) maar ik vroeg me al tijdje af hoe je dan die keuze maakt? Of moet je iedereen ook als friend toevoegen om dat te kunnen doen?Oproep om meer competitie in de 'Goliath'! Ik ben eerst en heb geen haas meer buiten mezelf.
Als je in de BGBE club zit en je hebt een kwartiertje, speel eens "Rivals" op de Goliath tegen één van de clubleden. Ik vind het bijzonder ontspannend om mij honderd procent te focussen op die lange race en heb me tot nu toe elke keer kunnen verbeteren.
Laat weten wanneer je een nieuwe besttime hebt gepost. Ik rijd het vaakst in S1 met een Porsche 718 GT4 die ik zelf afstel, maar ook voor klasse A heb ik een paar autos waar ik heel graag mee cruise.
Easy, als je ter plekke bent en je start het event, dan heb je onderuit keuze uit "solo", "rivals" en nogwat. Rivals ik 1v1. Je zal wel nog moeten filteren dat niet zit te kijken in "global" of "local" maar "club" kiest.Hoe kan je dat bepalen dat je tegen andere members speelt? Ik zit al een tijdje in BGBE (Mrzappa) maar ik vroeg me al tijdje af hoe je dan die keuze maakt? Of moet je iedereen ook als friend toevoegen om dat te kunnen doen?
Challenge accepted!Oproep om meer competitie in de 'Goliath'! Ik ben eerst en heb geen haas meer buiten mezelf.
Als je in de BGBE club zit en je hebt een kwartiertje, speel eens "Rivals" op de Goliath tegen één van de clubleden. Ik vind het bijzonder ontspannend om mij honderd procent te focussen op die lange race en heb me tot nu toe elke keer kunnen verbeteren.
Laat weten wanneer je een nieuwe besttime hebt gepost. Ik rijd het vaakst in S1 met een Porsche 718 GT4 die ik zelf afstel, maar ook voor klasse A heb ik een paar autos waar ik heel graag mee cruise.
Ik heb een rondje neergezet in de A klasse, Wel nog heel voorzichtig gebleven om zeker een cleane lap te hebben, en de raceline speelt het ook veel te safe, dus er is nog veel tijd te winnen.Oproep om meer competitie in de 'Goliath'! Ik ben eerst en heb geen haas meer buiten mezelf.
Toegelaten. Wie graag toegang wilt laat hier best een berichtje achter als de locatie niet ingevuld is. In het begin stond de club open en er zijn een boel Amerikanen etc. binnengewandeld. Ik probeer het BG-only te houden, denk dat dat het fijnste is.Hoe kan je eigenlijk zien of je lid bent van een club?
Ik heb me aangemeld bij de BGBE enkele dagen geleden maar sindsdien is er niets veranderd.
Kon je er echt geen andere race voor uitkiezen, zo'n lange ritOproep om meer competitie in de 'Goliath'! Ik ben eerst en heb geen haas meer buiten mezelf.
) schuur ik met mijn kont een jerseyblok en is het allemaal voor niets.