Kuch, vergeet onroerend en roerend verschil niet.
Dat kan er voor zorgen dat je 498k waarvan 249k vastgoed en 249k cash belast wordt aan een mengeling van 3 en 9% in plaats van 3, 9 en 27%.
Dit is ver verwijderd van de belastingsvoeten op inkomensstromen uit arbeid.
jaja, vergeet uwe disclaimer niet :
Veel vertaalde voorbeeldzinnen bevatten "past performance is no guarantee of future returns" – Engels-Nederlands woordenboek en zoekmachine voor een miljard Engelse vertalingen.
www.linguee.nl
Voor mensen die 20 jaar geleden in zonnepanelen hebben geïnvesteerd en hun certificaten en een nulfactuur hadden was dat een super investering.
Indien de overheid zijn woord had gehouden was dat een aanvaardbare investering. Beter als het laten verkommeren op een spaarboekje.
En met exact de argumentatie die jij gaf heeft men die arme man die zonnepanelen aangesmeerd.
Waardoor ik terugkom op de hogervermelde disclaimer die je beter vermeldt.
Welvaart is een piramidespel. Ik heb echter geluk dat ik bij de top piramidespelers hoor omdat ik geboren ben in België en een modicum van hersenen heb gekregen die mij toelieten om ingenieur te studeren en ambetantenaar te worden.
Er zijn er echter altijd mensen die het nog beter doen, maar het zijn er een pak meer die het slechter doen. En zonder diegenen die het slechter doen was het niet mogelijk om beter te doen.
Al lijkt mij dit een ietsie pietsie off-topic