Film, Series & TV - all the Latest!

The suicide squad vond ik leuk maar WW 84 en birds of prey waren toch verschrikkelijk. En The Flash zie ik ook niet direct een succes worden, zie ze die zelfs ook nog cancellen omdat die acteur zich niet rustig kan houden.
WW84 en Birds of prey nu wel niet gezien. Dat is natuurlijk het ding: Marvel speelt op safe door de regisseurs in het gareel te houden en dat maakt het wat te braaf en nu ook meer mediocre. Geef je ze vrijheid kan dat goed komen maar ook in u gezicht ontploffen

Voor hun carriere is het waarschijnlijk beter dat die film niet wordt uitgebracht. Als Warner Bros al een DC film te slecht vindt om uit te brengen moet het toch echt gedrocht zijn lol.

Zou volgens insiders niks te maken hebben met de kwaliteit, maar de schaal van de film.

Zazlov wil enkel nog de focus leggen op high budget bioscoopfilms en Batgirl die met een budget van 80 a 90 miljoen voor streaming bedoeld was, past niet binnen die visie.

Mocht die film nog in pre-production zitten, kan ik het nog begrijpen, maar in post-production? Achter de schermen zal er wel iets anders rammelen.

Zou volgens insiders niks te maken hebben met de kwaliteit, maar de schaal van de film.

Zazlov wil enkel nog de focus leggen op high budget bioscoopfilms en Batgirl die met een budget van 80 a 90 miljoen voor streaming bedoeld was, past niet binnen die visie.
Tzou wel gedaan zijn met films die tegelijk in bioscopen en op hbo max komen. Dat is dan weer wel een goeie zaak

Toch vreemd dan want zoals iemand boven mij zei is de film af of zo goed als af toch? Als de kwaliteit het probleem niet is snap ik niet waarom ze het toch niet uitbrengen op HBO max om kosten te recupereren. Was dit zelfs niet met michael keaton als batman? Geen kleine naam toch

Toch vreemd dan want zoals iemand boven mij zei is de film af of zo goed als af toch? Als de kwaliteit het probleem niet is snap ik niet waarom ze het toch niet uitbrengen op HBO max om kosten te recupereren. Was dit zelfs niet met michael keaton als batman? Geen kleine naam toch
Maar zou Batgirl dan ook extra abo's lokken? Want zo maak je nu eenmaal meer inkomsten met streaming. Smijt er dan nog eens een giga reclamecampagne tegen en ge kunt het helemaal vergeten om er nog snel geld van te recupereren. Dat meer streamingsdiensten van grotere spelers (Disney, Amazon,...) er voor gingen zorgen dat de industrie ging veranderen was onvermijdelijk maar Covid heeft wat evolutie had kunnen zijn richting revolutie geduwd. Nu moet ieder voor zich gaan uitmaken of die revolutie nu iets goed of slecht was en hoe ze het moeten aanpakken.

Mja wat hebt ge te verliezen als de kwaliteit toch goed is? Ik vermoed dat een film rechtstreeks naar streaming brengen toch wat extra opbrengt aangezien enkele diensten dit doen? Allez ja ik snap uw redenering maar dit heeft tot 90 miljoen gekost wat toch niet niks is. Geeft mij toch het gevoel dat de kwaliteit niet alles was.

Ik kan er geen bedragen op plakken maar het internet staat vol films van grotere namen die we nooit te zien gaan krijgen. Tim Burton ging ooit een supermanfilm met Nic Cage draaien die gaan we ook nooit krijgen en dat zal toen ook geen kleinigheidje geweest zijn

Ik kan er geen bedragen op plakken maar het internet staat vol films van grotere namen die we nooit te zien gaan krijgen. Tim Burton ging ooit een supermanfilm met Nic Cage draaien die gaan we ook nooit krijgen en dat zal toen ook geen kleinigheidje geweest zijn
Als ge zoekt naar films die in POST-productiin zaten is de lijst al heel wat kleiner hé. Ze bestaan, maar veel minder.

Dit is het gevolg van de fusie van Warner Brothers en Discovery en de verandering van strategie die er mee gepaard gaat. De vorige CEO van WB zette hoog in op het uitbouwen van HBO Max door grote films als The Matrix Revolutions en Dune meteen bij release op de streamingdienst te zetten. Batgirl was ook door die vorige CEO goedgekeurd, specifiek als direct-to-streaming film om HBO Max nog wat high profile content te bieden.

Ondertussen is WB dus gefusioneerd met Discovery en de nieuwe CEO komt nu van Discovery, die David Zaslav waar @Killjoy het over had. Die is helemaal niet meer geïnteresseerd in het uitbouwen van HBO Max, zeker niet met dure prestigeprojecten (zie ook het cancellen van Raised By Wolves). Zoals Killjoy het zegt, past Batgirl ineens niet meer in de visie van het bedrijf op DC Comics. Te duur voor gewoon op een streamer te dumpen maar vreemd genoeg niet duur genoeg voor een grote release in de cinema, hetgeen waar ze nu terug meer op willen inspelen. Naar huidige normen is het budget van rond de 80 miljoen dollar voor een superheldenfilm niet zo heel groot.

Waarom die dan toch niet gewoon uitbrengen? Er zou blijkbaar ergens een financiële loophole zijn waar ze die film door de fusie nu nog als verlies van de vorige vorm van WB kunnen afschrijven, en het niet moeten meenemen als verlies voor het huidige WB-Discovery. Zaslav kiest voor het dumpen van de film nu het huidig bestuur er geen verlies door lijdt in plaats van nog extra te moeten investeren aan marketing om dan alsnog mogelijk nog verlies te maken.

Het zal er ook wel mee te maken hebben dat dit nog een restant van de visie van de oude CEO is, waar Zaslav mee wil breken. Pech en nogal klote voor Adil en Bilal maar dit gaat niet echt reputatieschade voor hun opleveren. En ook een slecht teken voor HBO Max.

Waarom die dan toch niet gewoon uitbrengen? Er zou blijkbaar ergens een financiële loophole zijn waar ze die film door de fusie nu nog als verlies van de vorige vorm van WB kunnen afschrijven, en het niet moeten meenemen als verlies voor het huidige WB-Discovery. Zaslav kiest voor het dumpen van de film nu het huidig bestuur er geen verlies door lijdt in plaats van nog extra te moeten investeren aan marketing om dan alsnog mogelijk nog verlies te maken.

Het zal er ook wel mee te maken hebben dat dit nog een restant van de visie van de oude CEO is, waar Zaslav mee wil breken. Pech en nogal klote voor Adil en Bilal maar dit gaat niet echt reputatieschade voor hun opleveren. En ook een slecht teken voor HBO Max.

RELEASE THE ADIL & BILAL CUT

Verschillende bronnen bij verschillende nieuwskanalen zeggen nochtans dat de film gewoon slecht is, en hij enorm slecht scoorde bij een testpubliek.

Dus? ook slecht nieuws voor House of the Dragon? ik hoop van niet :S
Dat mensen direct deze link leggen is direct de grote reden waarom ze daar een grote herstructurering nodig hebben... HBOmax =/= HBO. House of Dragon is een HBO-show, die zijn (normaalgezien) veilig. Het gaat over de streamingdienst HBOmax.

Dus? ook slecht nieuws voor House of the Dragon? ik hoop van niet :S
Nah niet echt. Het is een beetje verwarrend met de naam, maar HBO is nog redelijk onafhankelijk binnen HBO Max. De originals van HBO Max waren die van Warner Bros en daarin zou gesnoeid worden, de originals van HBO gaan ze met rust laten.

Ben alleszins benieuwd naar de volgende grote film van Adil & Bilal nu, vaak toch entertainende films.
Ik hoop voor hun dat er nog een nieuwe Bad Boys komt na Will Smith zijn stoot. Want met Ms Marvel die dik geflopt is + Batgirl die niet meer uitkomt.... hun verhaal kan snel afgelopen zijn daar in Hollywood.

Ik hoop voor hun dat er nog een nieuwe Bad Boys komt na Will Smith zijn stoot. Want met Ms Marvel die dik geflopt is + Batgirl die niet meer uitkomt.... hun verhaal kan snel afgelopen zijn daar in Hollywood.
Hun focus in hollywood zit iets te verkeerd vrees ik. Hoop dat ze er uit leren.

Terug
Bovenaan