Film, Series & TV - all the Latest!

Goh ja, er is nog zoveel dat ik moet bekijken dan is Buffy eigenlijk toch het minst van mijn zorgen.
eFH8xpU.jpeg

You sure about that @ikbenben ? 😅

Ik ben gestopt met Buffy kijken toen ze 'plots' een zus bleek te hebben. Om één of andere reden kon ik mij daar echt niet over zetten, dergelijke retcon.

Haha, yeah ik snap je wel hoor @Dyer Hunt maar dat je je daar niet zomaar kon overzetten was inderdaad volledig de bedoeling. Heel dat seizoen was basically gaslighting avant la lettre op wereldschaal. 😅 Het was de makers hun doel dat je jezelf heel dat seizoen zit af te vragen waar haar "zus" ineens vandaan komt en hoe de fuck iedereen, behalve wij als kijker, haar bestaan dood normaal lijkt te vinden en herinneringen aan haar heeft. Dat wordt maar eerst tegen het einde van het seizoen opgehelderd en gedurende heel die tijd is het de bedoeling dat je jezelf eens in de arm knijpt, je afvraagt of je de draad kwijt bent of geheugenverlies hebt geleden. In dat tijdperk waar internet nog lang niet breed was ingeburgerd en het niet voor de hand liggend was om pre-google te gaan altavistaen naar mogelijke verklaringen was dat een mindfuck van jewelste. :biglaugh:

RUMOR:
Apparently the director Guillermo Del Toro is developing a third and final installment of Hellboy with the actor Ron Perlman returning, this is due to the recent box office failures of the character and Del Toro wants to return with a great ending...

-It's revealed that the story will revolve around Hellboy's family as he would be training his twins and facing a new villain...
-The original cast will return for this final film...

Het enige dat ik geloof is de Aegon's conquest prequel. Die heeft het meeste kans om er ook effectief door te komen.
Alle andere zullen er niet komen vermoed ik. Is niet omdat het in development is dat het er ook effectief komt.
maar tegen wanneer komt dat er dan ook.. hotd s3 in 2026-27? dan s4 in 2029-30? Aegon's conquest in 2031-32? Duurt allemaal veel te lang..

Begint inderdaad allemaal lichtjes bizar te worden. Severance en Stranger Things zijn ook goede voorbeelden voor die alsmaar langer wordende productietijden. Las onlangs dat ze vorige maand begonnen zijn met het filmen van 3 Body Problem S2. Men verwacht een release in 2027 misschien zelfs maar 2028. Dat eerste seizoen is van maart 2024. :crazy:

En dan waarschijnlijk weer verbaasd zijn dat het tweede seizoen veel minder kijkers heeft. Veel mensen gaan na 4 jaar niet meer gewoon kunnen inpikken en deze afschrijven.

Begint inderdaad allemaal lichtjes bizar te worden. Severance en Stranger Things zijn ook goede voorbeelden voor die alsmaar langer wordende productietijden. Las onlangs dat ze vorige maand begonnen zijn met het filmen van 3 Body Problem S2. Men verwacht een release in 2027 misschien zelfs maar 2028. Dat eerste seizoen is van maart 2024. :crazy:

En dan waarschijnlijk weer verbaasd zijn dat het tweede seizoen veel minder kijkers heeft. Veel mensen gaan na 4 jaar niet meer gewoon kunnen inpikken en deze afschrijven.
Tegenwoordig kijk ik bijna altijd een recap op Youtube als er ergens een sequel of een nieuw seizoen uitkomt, net omdat er telkens teveel tijd tussen is.

I want to get excited for this but...

24423.gif

I've got a bad feeling about it.

Ik hoop dat ik ernaast zit maar ruikt naar Lotr 0: The Quest for More Money. Mckellen en Wood zagen er al zoveel ouder uit in de hobbit en die liggen ook alweer 10 jaar achter ons. Also where is Aragorn want hij is wel degene dat de klus klaart. Viggo is nu ouder dan Mckellen toen LOTR gefilmd werd dus die zullen ze moeten recasten peinzek? Los van dat alles is het ook een bizarre keuze om op basis van enkele lijnen tekst dit als startpunt te kiezen om midden aarde terug naar het grote scherm te brengen. Er zijn zoveel fantastische verhalen voor handen die echt epische cinema zouden kunnen opleveren.

Terug
Bovenaan