Filatelie / postzegelliefhebbers

Squidward

Redacteur
Ik geef eerst al mee dat het hier niet gaat om super speciale of zeldzame postzegels, of een ‘pro’ verzamelaar! Maar dit is dus mijn vraag:

Tussen al het papierwerk van oma kant een paar mappen postzegels gevonden. Haar partner hield zich daar mee bezig, denk jaren zeventig tot einde jaren negentig. Er zit van alles tussen, maar je ziet zo al dus geen misprints of dingen waar een professional van begint te zweten. Máár misschien ben jij of ken jij iemand die gewoon graag een grote variatie aan postzegels leuk zou vinden, die graag bijleert door de onderwerpen of landen verder op te zoeken, kan ook een kind zijn dat net begint, …

Ik ben niet op zoek naar ruilen of verkopen, gewoon curieus of er iemand is die er blij zou mee zijn. Ik zou beginnen met wat er effectief dubbel of zelfs triple in zit en dan kan ik wel oplijsten wat er nog allemaal is. Ik herhaal: het is geen grootse collectie! Maar mocht iemand er blij van worden, geef hier een seintje en dan zien we van daar (geen ruilen nodig, geen geld gevraagd).
 
Terug
Bovenaan