Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kdenk het, niet via de app en ook niet via console dat ik erin geraakServers weer down?
Maintenance blijkbaar..Servers weer down?
Met welke reden?Als er iemand tradeable 85's heeft, ze gaan voor max prijs (14k) momenteelheb de mijne verkocht, 't is idioot aan die prijzen.
die 83x10 SBC. 3 85+ spelers, 1 inform en totale team rating van 84 om een pack met 10 x 83's te krijgen. ik snap niet waarom iemand het zou doen, maar blijkbaar toch populairMet welke reden?

Die sbc is wel heel goed. Gisteren 1 gedaan en inform 90 Harry kane, 91 benzema, 89 mane en 88 modric gekregen.die 83x10 SBC. 3 85+ spelers, 1 inform en totale team rating van 84 om een pack met 10 x 83's te krijgen. ik snap niet waarom iemand het zou doen, maar blijkbaar toch populair![]()
Die sbc is wel heel goed. Gisteren 1 gedaan en inform 90 Harry kane, 91 benzema, 89 mane en 88 modric gekregen.
Jip, geraak niet op de appNog altijd plat ?
Ik kon daarnet op de app nochtansNog altijd doooowwwwnnnn

Ik nul de botten, direct erna een untradeable pack, centurion FredNog eens wat actie in de preview pack, aleja, centurion 87 aspas, 19k,I'll take it!!!

maar 1 gifted gekregen, rest gewonnen. Ben content, mn losses opt einde waren ook nipter dan vorige keer dat ik weekend league speeld, dus op naar de volgende
87 acuna en 85 tammy uit de rewards.AllesKunt ge ook specials pakken in die centurion pack? Of is dat echt alleen rare gold?