FIFA 23

FIFA 23

Zitten er hier nu nog in zo'n trading discord? Hoe loopt dat?
Nee werd stopgezet. Was wel de moeite, maar iets teveel mensen die stopten eind vorige maand met fifa om het financieel interessant te houden. Ik zou het volgend jaar direct opnieuw doen voor de eerste maanden tbh.

Screenshot_20230101-195037.png

Wel spijtig een rm/RW

Gaat toch nog altijd een solid 400+k

Dus ga niet klagen

Bekijk bijlage 16355

Wel spijtig een rm/RW

Gaat toch nog altijd een solid 400+k

Dus ga niet klagen
Deftige pull idd :) denk zowat het beste dat je kon krijgen. Ik zit met dupe fodder en geen sbc's waar ik ze in wil gooien atm :unsure: denk dat ik packs ga sparen voor TOTY, da's volgens wat ik zie rond de 20-21e januari (en dus mijn verjaardag :p)

Heb er al nen berg van Futmas (vind dees echt een dikke promo trouwens, al die gratis packs) en dan binnenkort ook nog alles van de world cup. Zitten er in TOTY veel sbc's normaal?

Wie te nemen. Zola is best goed lijkt me en Yashin is het meeste waard en beste rating.
Ik heb donnaruma IF in doel en best een frans getinte ploeg..

Edit: Toch maar Yashin genomen met waanzinnigr stats en dat voor een baby icon.

Laatst bewerkt:
Ik ff getwijfeld maar toch stoichkov sbc gedaan, kostte uiteindelijk 18k dus ga niet klagen :) die 25 x 83+ packs waren wel nice. Ook nog neymar& neuer als bench players bijgekregen, dus kben er wel content van.

Terug weekend league qualifiers aant doen, 1-5 momenteel. Ik dacht dat ik een goed team had, maar wtf hebben andere mensen soms :unsure:
Nu soit, ik suck ook gewoon een pak :p daar gaat het niet aan liggen

Terug weekend league qualifiers aant doen, 1-5 momenteel. Ik dacht dat ik een goed team had, maar wtf hebben andere mensen soms :unsure:
Nu soit, ik suck ook gewoon een pak :p daar gaat het niet aan liggen
Ik heb ook nog eens mee gedaan, geplaatst in de laatste match. Rewards zouden dit weekend een stuk beter zijn.
Ik ben ook al mijn packs aant sparen voor TOTY, zit aan 153 nu.

Ik heb ook nog eens mee gedaan, geplaatst in de laatste match. Rewards zouden dit weekend een stuk beter zijn.
Ik ben ook al mijn packs aant sparen voor TOTY, zit aan 153 nu.
Sterker karakter dan mezelf dat ge die packs kunt sparen :p de heavy hitters ben ik aan het houden, maar die brolpacks gaan gewoon open.

Sterker karakter dan mezelf dat ge die packs kunt sparen :p de heavy hitters ben ik aan het houden, maar die brolpacks gaan gewoon open.
Mijn club is wel leeg nu. Straks gaan die world cup spelers nog weg, dan ga ik met moeite een ploeg kunnen opstellen.

Laatste weken weer veel disconnecties tsss. Maandenlang ging het goed en nu wordt alles verneukt. Willen ze zo Fifa 23 verder in de picture zetten?

Zit nog op fifa 22 met mijn xbox.

Laatste weken weer veel disconnecties tsss. Maandenlang ging het goed en nu wordt alles verneukt. Willen ze zo Fifa 23 verder in de picture zetten?

Zit nog op fifa 22 met mijn xbox.
Ik heb tot vorige week quasi probleemloos kunnen gamen maar deze week heb ik ook weer last van haperingen en dc s

ik pak gans het jaar geen kloten en nu pak ik ineens cons Maldini 94, vieira 89. winter rbenzema 92 en neymar gold. WTF

Ploeg, heb enkel courtois moeten kopen voor chem, rest homegrown! zelfs HEIN :oi22::

4BchQHw.png

Laatst bewerkt:
ik pak gans het jaar geen kloten en nu pak ik ineens cons Maldini 94, vieira 89. winter rbenzema 92 en neymar gold. WTF

Ploeg, heb enkel courtois moeten kopen voor chem, rest homegrown! zelfs HEIN :oi22::
IrPKdkQ.png
Hier dan toch al neymar untradable, maar WTF

Terug
Bovenaan