FIFA 23

FIFA 23

Hoop dat het sarcastisch was wa't best teleurgesteld 😄. Neem maar die 75 83 plus zou ik zeggen
Toch mooie fodder? Qua spelers gene vette, maar op zich wel redelijk value imo.
Ik ga der sowieso standaard van uit dat der in packs niet te rapen valt en probeer gewoon fodder te verzamelen voor gegarandeerde sbc's. Dan ben je nooit echt teleurgesteld :p

Ik had die 10 winter tokens spelers in de hero sbc gestoken en had dan deze keuze.
Screenshot_20221228-202555.png

Moeilijke keuze wel, ik kan ze beiden gebruiken, heb de gewone brolin al, die zal dus als fodder dienen, maar ergens spijt toch dat ik mijn verdediging niet heb ge upgrade. Beiden zijn meer dan ok volgens futbin. Kean zal dus niet meer starten.

Hoop maar dat deze goed is, de gewone was niet zo veel gebruikt, maar deze ziet er wel beter uit uiteraard...

Toch mooie fodder? Qua spelers gene vette, maar op zich wel redelijk value imo.
Ik ga der sowieso standaard van uit dat der in packs niet te rapen valt en probeer gewoon fodder te verzamelen voor gegarandeerde sbc's. Dan ben je nooit echt teleurgesteld :p
Alles nu in Jairzinho aant steken alleszins. Kom toch nog die 89ploeg tekort in totaal maar dat volgt later in de maand nog wel.

Alles nu in Jairzinho aant steken alleszins. Kom toch nog die 89ploeg tekort in totaal maar dat volgt later in de maand nog wel.
Ge gaat het u niet beklagen :) dikke speler, gigantisch veel chance gehad indertijd met de eerste icon SBC, dat was mijn pull :p alleen wat jammer dat ik niet meer zo uniek ben ermee nu die sbc er is :unsure:

Wel jammer dat het de mid versie van jairzinho is... De baby en de prime kan je als spits gebruiken... Ik speel niet met een RM..
Je kan altijd in uw basisopstelling Jairzinho als RM zetten en dan in-game hem als spits uitspelen.

Mijn basisopstelling heeft geen wingers maar in-game speel ik wel met 3 man vooraan. Ik speel Brolin uit als winger maar hij start zogezegd als CAM.

Je kan altijd in uw basisopstelling Jairzinho als RM zetten en dan in-game hem als spits uitspelen.

Mijn basisopstelling heeft geen wingers maar in-game speel ik wel met 3 man vooraan. Ik speel Brolin uit als winger maar hij start zogezegd als CAM.
Staat die Brolin dan op 0 Chem bij jou?

Staat die Brolin dan op 0 Chem bij jou?
Dat is het juist. Als ze in de beginopstelling goed staan, heb je volle chemistry. Maar in-game zet ik bij custom tactics bvb m'n attacking of defending opstelling diegene die ik wil spelen met Brolin als winger, maar wel met volle chemistry. Zo kan je het omzeilen. Voorwaarde is wel dat je al uw gewenste spelers in die basisopstelling krijgt. Als je in uw geval hem op RM zet, zal je dus ook een LM nodig hebben voor uw beginopstelling.

Kheb niets te zoeken in weekend league tbh :unsure: 8 matchen los op mn kloten gekregen, 1 free win gekregen en dan eentje waar ik 2-1 gewonnen heb maar dat kon alle kanten op.

Soit, wel eens plezant om mee te doen, goeie leerschool :p

Kheb niets te zoeken in weekend league tbh :unsure: 8 matchen los op mn kloten gekregen, 1 free win gekregen en dan eentje waar ik 2-1 gewonnen heb maar dat kon alle kanten op.

Soit, wel eens plezant om mee te doen, goeie leerschool :p
Je zal wss merken dat Rivals nu gemakkelijker lijkt dus het zal sowieso z'n nut hebben.

Je zal wss merken dat Rivals nu gemakkelijker lijkt dus het zal sowieso z'n nut hebben.
Uiteindelijk geëindigd met 6 wins, waarvan 2 die gifted waren :) kga niet klagen, was leuk. Nu hopelijk terug door de qualifiers raken en volgend weekend opnieuw :D

Terug
Bovenaan