FIFA 23

FIFA 23

89 hugo sanchez, meh. Vooral die 3* weak foot is shit, maar soit, kon erger :)

Wel 6 goals in mn eerste drie matchen :p

Laatst bewerkt:
Bij mij is het Kaka geworden. Zijn 5* 4* combo en High/Med goed maar voor de rest is het ook maar een kaart die weinig gaat bijbrengen tov Nakata bv. Maar goed ik probeer hem stats zeggen niet altijd alles

Capture.jpg

Team na 1 week volledig untradeable, 84x20 en 3x84x20 packs gegrind via golden goal.
Direct een deftige start wat geluk ook met showdowns :-)

Sinds een week of 2 Fifa 23 aan het spelen. De eerste sinds Fifa 19. Nu divisie 5 met dit team:

Al bij al vind ik het spel ok. Wel nog te vaak bullshit momenten. Ook heb ik de laatste 2 dagen ongelofelijke lag. Maat van mij ook, dus wellicht ligt het aan de servers?
Ik heb dit jaar quasi 0,0 last van disconnections, lag,... op ps5. Dat was in 22 wel wat anders. Ik stond versteld hoe goed ze alles hebben opgelost zelfs. Ik speel wel met kabel, je moet een zeer goei verbinding hebben dat is langer geweten.

Al enkele weken gestopt met spelen en als het nieuwe seizoen begint nog eens een kans geven.
Volledig UT. Iemand tips om een ploeg samen te stellen met al mijn coins?

3x 84 pack - 3x winter Chong - echt om te janken

Fodder gebruikt voor Icon SBC - Stoichkov - ook niet echt om blij van worden

Heb Di Maria gedaan en nu nog wat fodder voor nog een leuke speler binnenkort - tis net genoeg om nog even door te doen

OtLq1C9.jpg

Huidige team :) walker, cancelo en ederson zijn gekocht, rest untradeable. Heb nu 450k coins, denk dat ik wat in fodder ga investen zodat ik (hopelijk) snel een dikke upgrade voor Sanchez kan kopen, die 3* weak foot is echt kut.

Aangezien de icon SBC volgens de leaks toch Jairzinho zou zijn ga ik hem toch niet doen :p iemand aanraders voor een goeie striker rond de 400K max?

Eerste keer geplaatst voor WL :woohoo: laatste win tegen een constant pressure kerel, van 2-3 achter naar 5-3 gewonnen toen zijn spelers kapot zaten na de 70e minuut. Feels good:D

Terug
Bovenaan