Tointje9810
Active member
Hier ook nakataNog eens een sbctje gedaan voor een wc hero
Don't be Nakata, don't be Nakata => Nakata
Fml, heb hem in een sbc van stoichkov gedraaid en dan toch nog de gea tradable gehit, magere troost...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook nakataNog eens een sbctje gedaan voor een wc hero
Don't be Nakata, don't be Nakata => Nakata
Fml, heb hem in een sbc van stoichkov gedraaid en dan toch nog de gea tradable gehit, magere troost...

Die swap tokens zijn 6 overwinning met minstens 6 world cup spelers in je squad van het desbetreffende land.Ghoja je moet gewoon met elk land eens scoren he, dan kan je snel een speler hebben, tenzij qatar![]()

Ja da wel, kheb ni gezegd dat snel en makkelijk was heDie swap tokens zijn 6 overwinning met minstens 6 world cup spelers in je squad van het desbetreffende land.
1 keer scoren per land geeft je die spelers, dan mag je nog die friendlies gaan spelen. En ook nog eens 42 (?) squad battles van gegarandeerd 12 minuten per stuk. Wel efkens bezig dus![]()

Kean is de betere.Kean of Vlahovic met SBC?

Gisteren zin in fifa, fut 22 geboot en leuke matchkes gehad (met dribbels), ik denk ook niet dat ik nog veel moeite ga steken in deze miskleun van een game, t wordt gewoon elk jaar erger en erger hunne hebzucht om meer packs te verkopen...Ik was vergeten dat ik nog 2 swap tokens nodig had voor de 3x84. Vrij vlot gehaald, hoogste speler Ederson en 2 keer dezelfde walk-out in Perisic.
Met iets deftigs in packs had ik mss blijven spelen, maar nu stop ik officieel.
Succes aan degene die echt goed zijn en weinig last hebben van de zaken die niet kloppen en niet gepatched worden.
Kheb eigenlijk alles al gezegd in de comment hierboven ze, pack luck wordt trouwens elk jaar nog slechter, als ge spreekt over echt toppers, bijna end game spelers, die bv na tots nog in packs zitten, van zulke gaat ge er 1 max 2 van hebben via geluk, maar meestal zelf met grinden. Ik heb enkele jaren geleden die RM varane gepacked, die was echt endgame, voor de rest al 1000 pakskes opengedaan, meestal total sheit...Ergens begrijp ik toch de comments niet. Je krijgt toch steeds de kans om dikke spelers sbc s te doen of goede fodder te krijgen via vele wegen. Veel mensen staren zich blind op de absolute topspelers maar je kan zelfs met pure gold carfs een echt goed team maken. Alsof iedereen de mega toppers heeft. Af en toe heeft iemand luck maar ik kan evengoed met een llorente, walker, mendy, rudiger spelen die prijs kwaliteti veel beter zijn dan sommige dure speciale kaarten.
Ik hoop ook bij elk packje op een jackpot maar als ik eens 1 keer op de 100 een basisspeler heb allemaal goed.
Gameplay spreek ik me niet over uit maar ook dat is iets waar je met tweaken opstellingen veel mee kunt bereiken. Het moet natuurlijk tof blijven, ik heb ook soms momenten dat ik mijn controller door de tv wil smijten maar een match erna ben ik dat vergeten. Er zijn WL waar ik ook maar 9 wins haal, kunst is de oorzaken te zoeken en volgende keer beter te doen.
Das da gelle er gene last van hebt, ik geef u mijn visie van de feiten, en dat is ook een gevoel dat ik heb, niet gestaafd adhv een bron, maar hoor en zie het gewoon links en rechts dat de gameplay slecht is. Incl. scripting.Ik kan mij enkel posts van u herinneren, zowel deze als vorige fifa. Er zullen er wel nog geklaagd hebben, maar niet zo consistent als u.
Ik speel ook hoofdzakelijk rivals. Ikzelf en de 5 andere mensen waarmee ik dagelijks fifa speel ervaren amper scripting in rivals en champs. Hier zie ik ook amper iemand van de andere mensen iets zeggen over scripting.
En waar zie jij het deelnemersveld uitdunnen? Mag je wel eens staven met een bron. En uzelf niet vergelijken met iedere casual aub, ik ben zelf ook een casual fifa speler.
Chem is idd klote, maar ik ga ze wel doen denk ik. Allemaal untradeable fodder, waar steek je het anders inPackluck!
Over packluck gesproken? Doet iemand nog die icon roulette sbcs? Qua chemistry zie ik niet echt een reden om te gokken![]()