FIFA 23

FIFA 23

Mooi!
Ik probeer ook de 40 te halen, maar er zijn veel SB te spelen, niet mijn meest favoriete deel...
Squad battle kan je eingelijk altijd als je thuis bent. Gwn semi pro spele paar keer score eerdte 10min en iets op je controller rechterstick leggen :). Ondertussen doe ik een kwartier iets anders en repeat. Zo elke SB quasi gedaan.

Heb 5 matches gespeeld in die qualifiers, 't is toch nog iets anders ze qua niveau :unsure: 1 match met 2-3 verloren, andere matchen echt los kapotgespeeld. 7-1, 8-1,...

Ze slagen erin van veel aggresiever te verdedigen dan mij en afwerking is ook gewoon beter. Ik zit ook nog teveel in de mindset van passing lanes te blocken denk ik, afgaand op wat ik zie toch wat korter op de man verdedigen.

Word ook veel te makkelijk van de bal gezet, ik gebruik te weinig L2 om te shielden/terug te duwen.
Soit, genoeg om aan te werken dus. Later mn andere 5 wedstrijden afwerken.

Dit jaar FIFA bewust niet gekocht, maar nu met de dagen en verlof in het vooruitzicht vraag ik me toch af is het de moeite?
Of is het terug zoals andere jaren meer van wat we gewoon zijn? (Scripted bullshit enzo)

Dit jaar FIFA bewust niet gekocht, maar nu met de dagen en verlof in het vooruitzicht vraag ik me toch af is het de moeite?
Of is het terug zoals andere jaren meer van wat we gewoon zijn? (Scripted bullshit enzo)
De eerste 2 maanden waren tof, maar nu is het gewoon Fifa 22 v2.

Aangenaam spelen tot eind oktober, begin november.
Ondertussen kapot gepatched (ondertussen gameplay patch nummer 7?).
Pace en counter simulatie en pay to win.
Kindjes die Mbappé, Ginola en Al-Owarian lopen hebben, zelfs in friendlies.
Ik ben ermee gestopt voorlopig, zijn veel te veel zaken die niet kloppen en die niet aangepakt worden.

Uiteindelijk 1 game gewonnen van die qualifiers en 1tje over en weer gepingpongd naar 5-6 verlies. Nu terug naar divisions en proberen toepassen wat ik gezien heb :p

Heb ook die oranje Wijnaldum midfield nu ipv rulebreakers Philips, staat naast Vieira, dus wel een stevig middenveld :)

Aangenaam spelen tot eind oktober, begin november.
Ondertussen kapot gepatched (ondertussen gameplay patch nummer 7?).
Pace en counter simulatie en pay to win.
Kindjes die Mbappé, Ginola en Al-Owarian lopen hebben, zelfs in friendlies.
Ik ben ermee gestopt voorlopig, zijn veel te veel zaken die niet kloppen en die niet aangepakt worden.
Thx, ondertussen zelfde feedback gekregen in vriendenkring. Ik zal er maar niet aan beginnen en mij wat frustratie besparen :)

Thx, ondertussen zelfde feedback gekregen in vriendenkring. Ik zal er maar niet aan beginnen en mij wat frustratie besparen :)
Ik denk dat ze hebben willen besparen op hun kosten en hun winst wouden maximaliseren, dus hebben ze maar de slogan van playstation gerecupereerd, en gewoon 1 lettertje weggelaten...

THIS IS FOR THE PAYERS

Bezint eer ge begint zou ik u aanraden. Ben blij dat ik premium gepakt heb bij psplus. Al ben ik vergeten dat op tijd te verlengen... Ik vermoed dat met Pasen er nog wel zoiets gelijkaardigs zal volgen van promo??

Hoeveel swap tokens zijn er momenteel beschikbaar via offline content/squad battles? Ik heb 1 season reward token, 1 inlog token en 14 squad battle tokens. Dus 4 te kort voor de 60x84 pack...

Mis ik ergens iets of toch maar die friendlys starten... 🙄

Heb nog 16 swap tokens over en heb de 84 x 60 + 84 x 20 + 82 x20 al gedaan. Waar kan ik die 16 tokens dan best aan spenderen? Ake en Danilo of toch nog heel iets anders?

Heb nog 16 swap tokens over en heb de 84 x 60 + 84 x 20 + 82 x20 al gedaan. Waar kan ik die 16 tokens dan best aan spenderen? Ake en Danilo of toch nog heel iets anders?
Ik zou nog even wachten. Als de concepts kloppen komen er nog 8 bij dacht ik, dan heb je nog eens 60 x 84

kunt elke swap maar 1 keer doen he. Of zijn er 2 3*20?
nee, ben ook gaan kijken. Is inderdaad wel maar 1 keer 3 x 20 x 84. Moesten die 8 extra tokens erbij komen, zou ik eventueel wel op 25 kunnen geraken aangezien ik enkel die Zuid-Korea nog moet doen. Dus ofwel Fabinho, of Ake + Danilo, of WC HERO-SK

Terug
Bovenaan