FIFA 23

FIFA 23

Ik wil EA wel bedanken, stiekem hebben ze een gameplay update uitgevoerd.
Ik speelde gisteren echt niet normaal goed, zelfs mijn vriendin verschoot ervan :D
Bijna divisie 3, wordt volgende week gereset terug?

Nope, zeer slechte divisie 4 rewards.
Ook mijn 8 wins gisteren moeten halen, te weinig gespeeld deze week. Na een kleine 2 uur toch mijn 8 wins gehaald.

Playoffs - eerste 3 matchen gewonnen.
Had een 4de match gespeeld, op het moment dat hij gelijk maakt stopt ie ermee - dacht dat ik match kwijt was maar blijkbaar niet, heb nog altijd 7 matchen te spelen

Je kan dus wel listen vanop de app nu, MAAR ik vermoed:
- enkel 30 nieuwe (meer heb ik nog niet uitgetest)
- EN de andere die je al hebt lopen mogen niet aangeboden zijn op dat moment

Hiermee kan ik leven, wel maar 1* listen per uur dan, maar het is dus mogelijk

Wat zijn de basis must know skillmoves eigenlijk? Ga wat meer divisions proberen spelen nu de dochter wat begint te slapen :unsure: heb wel een deftig team, maar behalve rondpassen kan ik geen kloten aangezien ik quasi exclusief squad battles speel.

Opstelling is nu een 4-4-2 en vind ik wel fijn spelen.

Wat zijn de basis must know skillmoves eigenlijk? Ga wat meer divisions proberen spelen nu de dochter wat begint te slapen :unsure: heb wel een deftig team, maar behalve rondpassen kan ik geen kloten aangezien ik quasi exclusief squad battles speel.

Ball roll, elastico. Je moet maar eens op YT kijken.

Gebruik zelf eigenlijk nooit skill moves en zit in DIV 5 en speel WL - belangrijker is:
- niet altijd sprinten en bal juist aannemen en met R3 werken
- spelers laten lopen met L1 en eventueel R3
- overwicht creëren door druk te laten zetten en eronderuit voetballen - rond uw as draaien helpt ook vaak om speler te passeren en wat tijd te creëren voor loopacties

Maar zoals Kamperske zegt, YT is handig!

Amaai, geen weekend league…
Dag en nacht verschil met gisteren.
Red Haaland 3 keer tegengekomen, 3 keer de evenknie maar kapot gespeeld door Haaland.
Ben er even niet goed van.

Ik denk eraan om nogmaals mijn kwalificatiewedstrijden te spelen, wordt het aantal gereset nu donderdag? Want heb nu nog 3 mogelijke deelnames staan?

Terug
Bovenaan